17 Ara 2009

Eiffel Kulesi'nin Merdivenleri Satılmış

Ne kadar ilginç iş fırsatları var şu dünyada. 1983 yılında Eiffel Kulesi’nden çıkartılan merdivenler açık artırma ile satılmış. Hem de 85 bin Euro’ya! Hem de Fransız bir demiş işçisine. Bir demir işçisi 85 bin Euro parayı buluyor, bu kadar parayı bulmakla kalmıyor parayı 7.8m’lik merdivene yatırıyor.
Küçümseme falan yok burada sakın ha yanlış anlaşılmasın. Tam tersi takdir var, şaşkınlık var, inanamama durumu var. Bizim demir işçilerimizle Fransız demir işçilerini kıyaslayınca sanırım siz de paylaşırsınız bu duyguları benimle.
Peki bu adam ne yapacak bu merdivenlerle? Koleksiyoncu bir demir işçisi mi? Ya da kişisel bir önemi mi var acaba bu merdivenin? Belki de ilk öpücüğü bu merdivenlerde olmuştur da aldığı merdivenleri hayatının kadınına hediye edecektir ilk öpücüğün anısına. Durum başlı başına bir hikaye ya istediğim kadar uça kaça atar tutarım ben de.
Sormuşlar adını açıklamak istemeyen demir işçisi arkadaşa bu soruyu. Cevabı şöyle olmuş; “Merdivenleri kesip yeniden satacağım”.

Vaayy!! Cevap bu kadar basit işte. Ben şahsen tebrik ederim. Parçala ve yeniden sat. 85 bin Euro’ya aldığı 40 basamaktan ne kadar kar edecek merak ettim. Yokmuş öyle benim beklediğim gibi romantik sebepler işin altında meğer. Sen ne diye kendi kendine kızsal kızsal hayallerin peşindesin ki zaten?

Vizyon sahibi demir işçisi olan bu “isimsiz” arkadaşı tebrik eder. Kişisel mesajımı da iletirim buradan:

"Umarım geri dönüşümü yüksek bir yatırım olur senin için".

2 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

tekrar merhabalaar:)
ne hoş bir sayfa bu böyle:)
bayıldımmm paylaşımlarınıza:)
emeklerinize sağlık..
seve seve izleyiciniz oldum hemen...
bende sizi bekliyorum sayfama kulvarlarımız farklı olsada:)
ben sayfanızda gezintiye dewam ediyorum..
kucak dolusu sevgilerimle..
:)

NzN dedi ki...

birtutamkekik,
hoş geldiinnnn :) ve de sefalar getirdin!!
sevgiler sevgiler sevgiler