30 May 2010

Turkcell'den de 118'den de....

.... fenalık geldi fe-na-lık!!! 118 reklamları baydı. Baydığı gibi dilime de bir dolandı ki sormayın. Bu da ekstra bir uyuz olma sebebi. Turkcell bundan da beter. Bu kadar çok reklama gerek var mı sizce de ? Anladık tamam en çok para sende var. Yaptın gövde gösterisini. Ama bence artık antipatik oldun. Sevimsiz bir durum yarattın. Madem reklama bu kadar ayıracak paran var neden o paraları bize hizmet olarak kullanmıyorsun pek "sevgili" Turkcell?! Gold Paket, Super Gold Paket, Ekonomik Paket , Bomba Paket, Dinamit Paket, vs. diye promosyon paketler hazırla, sonra da bizi bir güzel kazıkla. Özür dilerim sevgili Turkcell ama bence yeter!! Düzenli televizyon seyretmememe rağmen sı-kıl-dım!! Sıkılmanın ötesinde sinirleniyorum artık. O jingle'ı da duymak istemiyorum. Kendi filmini çeken tüketiciyi de. Turkcell'in çekim gücü dırı dıtt! Iykk. Boşver reklama para harcamayı  sen o paraları bize indirim olarak uygula o zaman seni daha çok sevebilirim....

6 yorum:

A. dedi ki...

Sonunda bir kişi çıkıp derdimi tasamı yazdı ya ölsemde gam yemem artık. Size yemin ediyorum ve şu an annemide çağırdım o da okudu yazdıklarınızı BIKKKK-TIIIMMM KUSUYORUM ÖLÜYORUM. Annem öğretmen ve geçenlerde bu 118 le ilgili bişi anlattı yok yaa dedim bu kadarda olmaz ama öğrenvcilerde haklılar. Annem çocuklara''Kitaplarınızda 118inci sayfayı açın bakalım çocuklar''
ÇOCUKLAR ANNEME''ÖĞRETMENİM 118 18 mi 118 80 mi diye yanıt vermişler.Evde kustuğumuz yetmiyor gibi birde okullarada bulaştı ama napsın zavallılar ben bile nefret eettiğiöm halde içimden geçiriyorum, banka kuyruğu fatura sırası hep beklerken aklıma bu lanet şarkımı desem jingle mı desem onlar geliyor durmaksızın beynimi kemiriyorlar.SİZE en nefret ettiğim reklamları yazayım ''
1.si : 118 saçmalığı
2.si telefon reklamları, vodafone da KIRMIZI , turkcellde çekim gücü
3.sü : bi tek annem olsun bana bişi olmaz
4. bana bi masal anlat baba
5.çocuğnuzun günde kaç litre süt içmesi gerek biliyormusnuz? tam tamına 27 ?OHA , ama bu amünofortisli aptamilmi milupa mı nedir onunla mümkün.
YETER YAA . yaaa inanırmısnız çok tv izlemem hatta neredeyse hiç işim olmaz ama ne zaman açsam bunklar çıkıyor,bazen diğer odalardayken tv 'nin sesini açıyorum iş esnasında ve dangır dangır birde ses veriyorlarki reklamlara ölüyorum sinir oluyorum.BAYDILAR sıktılar yeter ama artık.AYYY ne çok dolmuşuz annemde bende yaaa:S:S:S

NzN dedi ki...

Ashley'cim,
Benim gibi başkalarını da bayıltmış durumda olduklarını bilmek harika!! Annenin hikayesine bayıldımm :)) iyi geldi pazar pazar .... Genç insanı zaten bu tarz şeyleri hemen benimseyip, hayatına alıveriyor. Daha kaliteli şeyleri işleseler beynimize bu yolla da milletçe bir adım ileri gitsek en azından!
Bu 118 reklamı ilk çıktığında süper dandik bir reklam olmasına rağmen benim hoşuma gitmişti. Çünkü 118 bilinmeyen numaralar hattı benim hayatımda önemli bir yerdeydi. Bir anda numarasını değiştirdiler ve yeni numarayı millete öğretmek için hiiiç bir şey yapmadılar diye düşünüyordum. Nereden bilebilirdim ki meğer altında süper paralar yatıyormuş, altyapının tamamlanması bekleniyormuş reklamlara başlamak için...

Sevgiler:)

aysema dedi ki...

Sakın aramaya kalkmayın, bu reklamların parasını fena halde arayanlara ödetiyorlarmış... Ben de yeter artık! diyenlerdenim.
Sevgilerimle...

NzN dedi ki...

Sevgili aysema,
Ben oturdum araştırdım bunların hizmet bedellerini ve karar verdim kesinlikle bu hizmetlerden faydalanmamaya. Arama dk. bedelleri gerçekten de çok yüksek. Böyle deli gibi de reklam yaparak bilinçsiz tüketiciyi avuçlarının içine alıyorlar.

Yazık!

Antipatik Yazar dedi ki...

Sıkılmayan,
Bunalmayan,
Bıkmayan
Var mı ki?

NzN dedi ki...

Antipatik Yazar,
Benim kadar bunalan birilerinin daha olduğunu bilmek güzel bir duyguymuş....
Çok sinir bozucular çok!!!