10 May 2010

Öylesine

Bu aralar hayat yoğun... Hiç beklenmedik anlarda beklenmedik sürprizlerle çıkıyor karşıma. Memnunum kendisinden, hiiç bir şikayetim yok. Daha fazla, çok daha fazla sürprize de hayır demem ayrıca! Daha sonra detayları yazarım. Hele bi netleşsin her şey. Şu aralar güzel enerjilere ihtiyacım var. Herkes sevsin beni :) ben zaten seviyorum herkesi...


         Kendime Notlar:
  • Bizim ufaklık sınava girmişti, bahsetmiştim daha önce. Geçen hafta cuma sonuçlar açıklandı. İlk sınavımızı geçtik. Sıradaki gelsin! Bu yaz sonunda güzel bir üniversiteye yerleştiğini görsem havalara uçacağım inanın. Harıl harıl çalışmakta bizim fındık kurdu. Bir yandan da mezuniyet töreni heyecanı içinde elbise arıyor kendisine :)
  • Bir Anneler Günü daha geldi  ve geçti... Bizim ailede bu tarz kutlamaları büyütmek gibi bir adet yoktur. Birlikteysek kahvaltı eder, kakara kikiri yapar, bolcana da sarılırız. Ama haftalar öncesinden kimsenin karnına ağrılar girmez ne hediye alınacak diye. Saçma bi şey zaten! Benim için en önemli özel gün Doğum Günü! Sevdiğin bir insanın bu hayata, bu fizikselliğe geldiği ilk günü kutlamak güzel bi şey.
  • Sevgili yine yollarda. Bir gidiyor tam gidiyor. 3 hafta yok! Bunun da bir güzelliği var. Özlemek güzel, kavuşmak güzel...
  • Şu anda açık açık yazamayacağım ama içimde güzel güzel bi şeylerin uçuşmasına sebep olan gelişmeler de var. Daha da güzelleri hepimize birden inşallah.
  • Echart Tolle kitaplarına gömülmüş durumdayım bu aralar. Okuyup okuyup meditatif halde dolanıyorum etrafta. Farklı bir bilinç uyandırma çabalarındayım içimde. Henüz Ego'yu yok edemesem de farkındalığımı arttırıyorum. 2 farklı bilinç konuşuyor gibi içimde. Bu farkındalık güzel. Mutluyum.
  • Teraryum yapmıştım bir heyecan kendime, yaşatamadım! Nasıl oldu anlamadım. Dün farkettim ki yosunlar kurumuş. Neden ola ki? Oysaki eve her gelene onları sevme, en azından selam verme görevi bile  vermiştim. Çok sevildiler yani. Yenilerini deneyeceğim. Bu sefer hedef menekşe de koymak içine.






8 yorum:

aysema dedi ki...

Yavrunun başarılarının devamını diliyorum.

Yosunlara gelince fazla sevgi şımartmış olmasın!
Yazı güzeldi, pozitif enerji yüklenip gidiyorum.

Sevgilerimle...

NzN dedi ki...

aysema öğretmenim - yavru güzel bi yerlere girecek ve bu yıl sonunda üniversiteli olacak inşallahh!! benim minik teraryum'a sevgi fazla geldi diyorsun yani. bir dahaki sefere haftada 2 kere seveceğim o zaman! :)

Burcu Çalışkan dedi ki...

ufaklık umarırım istediği yeri kazanır ve tabii ki senin iyi dileklerimi de gönderiyorum evrene :)) sevgiler

NzN dedi ki...

Burcu- çook teşekkür ederim. iyi dilekler hepimiz için dönsün, dolaşsın her bi yerleri :))

OiP dedi ki...

hadi bakalım, inşallah kazanır istediği bölümü :) teraryum istiyorum bende. sen öğren bakalım iyice, bizde öğrenelim sende.
güzel haberlere gebe bu blog!! bildim ben. ödül var mı??

NzN dedi ki...

OİP- ne bela bi şeymiş bu üniversite sınavı denen canavar! kendim sınava girerken bile bu kadar ciddiye almamıştım!
Teraryum yapması pek kolay( yosun bulduktan sonra)Ben yapalı yaklaşık 1 oldu. mutlu mutlu yaşarken ne oldu anlamadım bi anda ölüverdi yosunlar.Bence hemen dene belki seninkiler yaşar :)

hmmm güzel haberler, güzel haberler... dın dın dın dın !!! :) ödülü senden mi esirgeyeceğiz, aşk olsun :))

Adsız dedi ki...

Ne güzel bir yazı! Ne güzel haberler...
Coşkun bulaşıcı NzN! Güzel haberleri merakla bekliyorum. E. Tolle iyi tercih. Bir seans da ben yapayım.
neşen bol olsun. :)

NzN dedi ki...

hazimiyim-nerelerdesin sen? geri geldim diye yazdın sonra kayboldun. bakıyorum her gün ama yoksun!!
Tolle abi ne de güzel yazıyor di mi? dönüp dönüp altını çizdiğim yerlerini tekrar okuyorum daha önce okudugum kitaplarının.
hepimizin neşesi katlana katlana büyüsün inşallahhh :)