25 May 2010

Orkidem Orkidem Canım Orkidem

Dün orkidelerime bir yenisi daha katıldı...Sevgili sağolsun:)
Böyle yazınca da sanki milyon tane orkidem varmış gibi anlaşılıyor. Artık sadece 2 tane var. Eskiden çok daha fazlaydı. Bir de güzel açarlardı ki herkesin gözü kalırdı. Bilirdim. Bilmemi sağlarlardı çünkü.
Ne olduysa oldu ve bir anda ölmeye başladı orkidelerim.  Şimdi bu 2 taneye gözüm gibi bakıyorum. Dün çiçekçinin söylediğine göre dallarını kestikten sonra kesilen yerin hava almaması için üstüne sakız yapıştırmak ya da mum ile kaplamak gerekiyormuş. Söylediklerinin içinde bir tek bunu yapmıyordum! Bu sabah erkenden kalktım. Sevdim, öptüm , kokladım, konuştum... Bayılıyorum bu çiçeklerle kocakarı edasıyla laflamayı napalım!  :) Aldım elime makası ve kestim boğumlarından dallarını. Kestiğim yeri hemen mum ile dağladım. Yine sevdim. Yine öptüm. Yine kokladım.  Yerlerini de değiştirdim. Benim tezime göre bizim apartmanın yan tarafına yapılan yeni bina bu güzellerin ışığını kesti  ve yeteri kadar ışık alamadıklarından dolayı hastalanmaya başladılar. Şu anda yemek masasının tepesinde yan yana ikamet etmekteler. Baş köşede yani!  :) Bu kadar sevgi, ilgi bu cingözleri hayata bağlamazsa daha da ne bağlar bilemem. Daha ne yapmak lazım onu da bilemem...
 Varsa şahane fikirleri olan  paylaşın lütfen de yaşatalım bebeleri....

4 yorum:

Fifi Croissant dedi ki...

Ben hic yasatamadim bu orkidecikleri.

NzN dedi ki...

Magissa- ben bi aralar gayet başarılıydım bu işte. havasını bile atardım bol bol. nooldu da devran döndü anlamış değilim. hep o yeni tabut kılıklı bina yüzünden biliyorum ben...

A. dedi ki...

Merhaba Nazan abla ,
Benim bloğa bıraktığınız yorum ve küçücükte olsa bir umut ışığı için teşekkür ederim. Bana sadece okul parası lazım, Polonya için 3.000 dolar (3bin) Macaristan için 5 bin dolar. Parası olan için bu ne ki diyoruz ama en az 30 kapı yaptık , hepsi ya müdür yada mal mülk sahibi insanlardı ve paraları yoktu. Annem yurt vs giderlerimi karşılayacak.Ama şu okul kayıt ücreti olan bin dolar ve okul ücreti olan ya 3bin yada 5 bin doları bir türlü bulamadık. Nerden nereye belki senin sayende olacaktır . Küçücükte olsa bir umudum var.Hersey gönlünce olsun.Yardımcı olamasan bile hiç önemli değil,gönlünden beni geçirmiş olman bile yeter.Sağlıcakla kal
Öptüm
Ashley

NzN dedi ki...

Ashley'cim,
Daha önce buna benzer burslara başvurmuş arkadaşlarıma sordum bile. Umarım birinden en azından başvurulabilecek bir adres çıkar. Toplamda 8.000USD senin işini görüyor yani. Sen yine de pozitif olmaya devam et. İyi düşün, iyi şeyler seni bulsun...
Kocaman sevgiler...