29 Mar 2010

Yaratıcı Blogger Ödülü

Acemisi olduğum bir şey geldi başıma.  Ödüllendirildim bu blog camiasında...
 Haberim olduğu günden beri de ciddi stress kaynağı oldu benim için. "Cevap yazmakta geciktim" , "ne yazacağım?!", "nasıl olacak?!" gibi sorulara bir koşu gidiverdi zihnim. Ardından "yerine getiremedim eyvah",  "aman ayıp olmasın"lar kovaladı beni günlerce.

Uzun lafın kısası üstüme düşen görevi yerine getirmek için geçtim bilgisayar karşısına. Yazayım da bu gece rahat rahat uyuyayım di mi ama ?  :)

Sevgili Özlem'in Doğa'sı güzel bir ödüle layık görmüş beni. Çok teşekkür ederim ve herkesin önünde gecikme için de özür dilerim. Zira ofis ortamı çıldırmış durumda bu aralar. Neye nasıl yetişeceğimi bilemiyorum.

Öyle kolay kolay ödül vermiyorlar tabii adama, belli kurallar varmış izlememiz gereken.

Buyursunlar:
* Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
* Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
* Ödülün logosunu yayınlayın.
* 7 yaratıcı blogger ödüllendirin.
* 7 blogun linkini yayınlayın.
* Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
* Kendiniz ile ilgili 7 ilginç şey yazın.

İlk 3 maddeyi hemencecik yerine getirdim ama sonrası zorladı beni açıkçası. Aslında yaratıcılık denince konsept olarak farklı bloglar geliyor aklıma. Ben bunlardan biri kesinlikle değilim bana göre.İlk isim dınk! diye beliriverdi aklıma. Diğer isimleri de kendi kriterlerime göre belirliyor ve aşağıda linklerini veriyorum. İçinden gelen, paşa gönlü çeken alsın hemen kendi sitesine koyuversin. İstemeyen, benim gibi karabasanlar yaşamadan, stres yapmadan oturduğu yerde oturmaya devam etsin. Darılmam, gücenmem, söz!  :)

1-OİP
2- Ruh Dağı
3- Çavlan
4- Sanat Notları
5- Zizimbizim
6- Uyuz Cadı
7- Eliza Doolittle

İlk anda aklıma gelen ve bana göre  ilginç yönlerim.
1- Yere çöp atmamak adına ceplerim, çantamın gözleri hep çöp doludur. Çöp kutusu görsem bile atmam "amaann eve gidince çöpe atarım" diyerek o anda atmaya üşenirim çünkü.

2- Herkes cebinde, cüzdanında bulunan bozuk paralar ağırlık ve gereksiz ses yaptığı için kurtulmaya çalışırken ben bozuk param kalmayınca üzülürüm.
3- Taksicilere durmaksızın söylenip, söylenip neredeyse taksiden inmem.
4- Her yağmur yağdığında burnuma gelen toprak kokusu, kafamın üstünde bir baloncuk ve içinde şu görselin belirmesine sebep olur: küçükken evin bahçesinde sırf bu kokuyu yakalayabilmek için ne kadar taş duvar varsa yalayıp kokluyorum, annem de beni kovalıyor evin bahçesinde...
5- Donma derecesine gelmeme rağmen giyinmeye son ana kadar karşı çıkar, saatler sonunda pes ederek getirilen battaniyeye sarılarak tir tir titrerim.
6- Bilgisayarımın dahili kamerasına bant ile kağıt yapıştırırım ki birileri hackleyerek kameradan beni gözetlemesin.
7- 18 tencere yemek yapmaya bayıla bayıla razı olurum fakat iş sadece salonu süpürmeye gelince " 2 hafta daha yemek yapayım ama temizlik yaptırmayın bana nooluurrrr" diyerek kaçabilirim. Mecbur kalıp temizlik yapmaya başlayınca da canımı çıkartana kadar dip köşe girişirim.

İşte böyle....

13 yorum:

ruhdagı dedi ki...

Teşekkür ediyorum ben şimdiden haberdar oldum :)

En kısa zamanda strese girmeden yazmayı düşünüyorum :D

Çöplü madde aynen ben :)

Sevgiler.

NzN dedi ki...

Aman sen zaten strese girersen ben bu sefer seni strese soktum diye bilmem artık kaça gece uyumadan dolanırım evin odalarını...

p.s. ohh duyurmak zorunda kalmadan gelmen de beni ayrıca rahatlattı...

Sevgiler:)

OiP dedi ki...

Çok teşekkürler Nzn :)) Ödül töreni falan olucaksa üstümü değiştireyim, zira pijamayla oturmuştum bilgisayarın başına:))
(6 numara çok komik!)

OiP dedi ki...

Şöyle yazman gerek ödül alanlara:
"Canım bende ödülün var. Bir ara uğra lütfen! :)"

NzN dedi ki...

OİP- Bu ödül adı gereğince sana pek yakışır !! Gönül rahatlığı ile tepe tepe kullan ama bir dahaki törene daha ciddi bir kıyafetle gel lütfen, 2 çocuk annesi ağırlığı arıyor gözlerim...

Ay bu yazıyı" gel ödülünü al" yazma kısmı da ayrıca stress kaynağı benim için, bilmem anlatabildim mi?! :)

Oysa siz cabbar blogırlar hemmen beliriverdiniz ödül kokusunu alınca ayrıca tebrik ediyorum sizi dertten kurtardınız beni ...

Bu arada bilgisayardaki sorundan dolayı logoyu ekleyememiş, şimdi farkettim. Onu da yarın hallederim, bi ara uğrayıp alırsanız iyi olur :))

Sanat Notları dedi ki...

Nzn, çok teşekkür ederim. İlk ödülümü senin elinden alıyorum:) Öncelikle beni bugünlere getiren aileme.....
Buarada haber vermene gerek yok, biz seni takipteyiz:)
Bu ödüller mimler iyi oluyor birbirimiz hakkında acayip şeyler öğrenmiş oluyoruz. Senin şu kamera takıntına bittim,
ayrıca benimde çantamda çöp koleksiyonum vardır hahah,
sevgiler

NzN dedi ki...

Sanat Notları- Güle güle, güle tepe tepe kullan ödülünü:)
Benim bu kamera olayı bir arkadaşımdan bir hikaye duymamla başladı...
Gerçekten de olmuş böyle bir hacklenme durumu. Ben de o günden beri ne bulursam onunla kapatıyorum kameramı :)

zizim bizim dedi ki...

Şu 5. madde var ya ben onu hafta sonu yaptım, sonuç bir pijamalı ve hasta blogır daha :)) senin de kısmetin böyleymiş. 6 hakikaten iyi :)

çok teşekkür ediyorum hem de tebrik ediyorum...

NzN dedi ki...

zizim bizim- ben arada değil sürekli bu moddayım ama hafta da olmuyorum:) 2 yıldır hafif burun akıntısı haricinde çıktı hastalık hayatımdan umarım bir daha da uğramaz !!

bu arada deli gibi yosun arıyorum her yerde ve bulamıyorum, memlekette yosun kalmamış!

Sevgiler....

Özlem Mertler dedi ki...

Salonu ben süpürsem iki tencere yemek karşılığı.. Ne dersin.)))

NzN dedi ki...

Özlem'in doğası- koşa koşa gelir tencere tencere yemek yaparım yeterki evim temizlensin:))

Eliza Doolittle dedi ki...

Sevgili NzNcim,
Bir kere daha, cok cok tesekkurler! 7 cinsligimiz (hatta 1 de cepten katip 8 yaparak) 28 Ocak tarihli bu yazimda paylasmistim.
http://www.amsterdamdankartpostallar.com/2010/01/shes-running-out-againshes-running.html

Ahahaha son madden harika bu arada! ben de yemek yapayim tencereler kasayim, yer de supureyim yeter ki utuye dokunmayayim!! :)

NzN dedi ki...

Eliza Doolittle- en azından sen süpürmeyi kabul ediyorsun anacım ben de o da yok!! ağlamaklı oluyorum ben temizlik yaparken. hem temizler hem de durmadan söylenirim o derece yani :)