18 Mar 2010

Takas Yarışması

Bu aralar taktım televizyon programlarına...
Televizyon seyrederken bir reklamda "takas" kelimesi geçti de dank! etti. Geçtiğimiz aylarda Geveze'nin sunduğu ( sunamadığı demek daha doğru olabilir) Takas isimli bir yarışma programı başlamıştı. Zaplarken de bol bol denk geliyordum bu da demek ki düzenli olarak bir kaç hafta yayınlandı. Oturupta baştan sona hiç seyretmedim programı ama birazcık ucundan yakaladım, bi arkadaşa baktım çıktım ve dedim ki "bu program hayatta devam etmez". Belli ki yayından kalkmış.
Şimdi benim bu milletimizde anlamadığım bir sürü noktadan biri de şudur;
 Neye göre sever neye göre nefret duruma gelir o hisleriniz? Ne var bunda, tamam işte sevmemişler programı ve yayından kalkmış. İki satır yukarıda da sevmedim, devam etmez demişim zaten di mi?!
 Şu var; Ben bu programı beğenmedim hatta hiç beğenmedim ammaaa televizyonda dönüp duran ve ciddi ciddi reytingler alıp yıllarca o ekranlarda durmayı başarabilen daha  o kadar çok program var ki beğenmediğim, sıralama yapsam bu zavallı Takas en sonlarda kalır.

O berbat kokan çöpler hala ekranlarda kalabiliyorken bu zavallıya tam olarak  ne oldu böyle de kim vurduya gitti??

4 yorum:

OiP dedi ki...

Daha ilk programda "ı-ıh, çok sürmez" demiştik. Aynen çıktı. Çok sıkıcı, çok temposuzdu gerçekten. Geveze de ayrı bir "olmamış"tı.. Radyoda devam etsin bence, TV ayrı bir dünya.
İmza: TV Eleştirmenleri Birliği Başkanı OYYİP

NzN dedi ki...

OİP- Ağzına sağlık!! Ne kabız bi duruşu vardı adamın sahnede öyle!Bi konuşamadı, tutuldu kaldı.
Demek ki neymiş??Canlı yayın her babayiğidin harcı değilmişş!!!
Ben bu adamla zamanında çok çalıştım. Bir sürü eventimize sunucu olarak geldi, toplantı sonrası Bay J ile milleti hoplattı zıplattı. O zamanlar gayet başarılıydı. Canlı yayın sahnesinde ilk gördüğüm anda gözümden düştü gitttii...

timeout dedi ki...

gercekten böyle bir program vardı,izleyemeden bitmiş :))

NzN dedi ki...

eee biz dedik ama uzun soluklu olamaz diye :))