22 Mar 2010

30 Gelmiş Hoş Gelmiş!

30 gelmiş hoş gelmiş diye başladım güne yüzümde kocaman bir gülümseme ile...

Mutlu uyandım 30 yılın tüm mutlulukları birikmiş gibi üstüme...

İyi ki doğmuşum, iyi ki bu aileyi, bu hayatı seçmişim, iyi ki annem annem, babam babam, ablam ablam, abim abim ve onların çocukları da yeğenlerim, kuzenlerim, iyi ki dostlarım dostlarım, sevgilim sevgilim olmuş. Pek de güzel olmuş. Şimdiye kadar tadından yenmezdi ama  söylenenlere göre hayat asıl 30’larda başlıyormuş! Bu durumda “yeme de yanında yat” tan daha öte bir şeyler beni bekliyor. Beklesin geliyorum. Güle oynaya, koşarak geliyorum hatta. Hayatın her getirdiğine kucak açarak koşuyorum. Seviyorum, seviliyorum...

İyi ki doğmuşum, iyi ki doğurulmuşum!

30 yıllık hayatıma şöyle bir dönüp bakıyorum ve pişmanlık görmüyorum. Daha güzel bir 30 yaş hediyesi olur mu bu hayatta? Belki daha bebeyken aklımın ucundan geçmiştir pişmanlığa benzer bi şeyler ama kendimi bilmeye başladığımdan beri yeri yok hayatımda pişmanlığın ve keşkenin. İyi ki’ler var hayatımda, sefam olsun ohhh’lar var bolcana....

Duygularımı özetlemeyi deniyorum ve şunlar geliyor aklıma ilk anda;
Mutluyum, huzurluyum, neşeliyim, seviyorum, seviliyorum, sımsıkı sarılıyorum, sıcacık kucaklanıyorum, öpüyorum, öpülüyorum, gülüyorum, güldürülüyorum, coşuyorum, coşturuluyorum...

Sonra deneyimlerimi özetlemeyi deniyorum ve o zaman da şunlar beliriveriyor bir anda;
Ağlayarak doğdum ama ondan sonra genelde güldüm hatta kahkahalar attım, güzel sevildim, güzel sarmalandım aile kucağında, özgür bırakıldım ve dokunarak öğrendim hayatı. Yeri geldi taş duvarları yaladım, yeri geldi annemin kıymetli halılarından bahçede kendime çadır yaptım, altına da bütün mahalleyi topladım. Yeri geldi minicik ellerle çatal bıçak kullanmayı öğrendim kocaman yemek masalarında üstümde cici bir kız çocuğu elbisesi, saçlarımda kurdeleler ile. Sonra daha da büyüdüm, koştum yatılı okula ve kaldım tek başıma. Bu sefer ailenin deneyimlerini paylaşmanın yerini tamamen kendi deneyimlerim aldı. Kocaman sandım kendimi “bu hayatın taa a..na koyarım , ben var ya benn” lerle geçen yılların ardından bu sefer kaçtım yurtdışına. Anladım ki daha devede kulakmış yaşadıklarım. Hayat benim yatakhane odam ve İstanbul’dan ibaret değilmiş. O zaman küçük hissettim tekrar ve hemen büyümenin yollarını aradım. Gezdim, tozdum, yeni ülkeler, yeni şehirler ve bu yeni milletlerden yepyeni insanlar tanıdım muhteşem dostlar edindim. Dokundum yine, paylaştım, konuştum, dinledim, deneyimledim ve yine büyüdüm. O zaman anladım ki hayat ben, ailem, arkadaşlarım, okulum, şehrim ve ülkemden ibaret bi şey değil. Orası sadece doğumhane... Orada doğarsın ama büyümek istiyorsan çıkman lazım, düşmen lazım yollara. Gitmen lazım bilinmezlere doğru...Ben gittim ve gördüm ki gitmeler de yetmiyor insanın büyümesine. Aslında insan hiç büyümüyor ve aslında hayatı hep büyümeyle geçiyor.
Dedim ya iyi ki de doğmuş, doğurulmuşum, yaşamışım ve yaşıyorum. İyi ki hayatıma giren insanlara dört kolla sarılmışım, iyi ki bana dört kolla sarılmışlar ki dostlarım olmuşlar hayatımı kahkahalarla, sevgiyle doldurmuşlar. Beni güzellikleriyle sarmalamışlar. Beni ben yapmışlar. İyi ki onlar da doğmuşlar ve olmaları gereken insan olarak birbirimizin hayatlarında yerlerimizi almışız.
Mutluyum, çok mutluyum. Her zamankinden daha bi büyük gülüyorum bugün. Her zamankinden daha büyük bir sevgi taşıyor içimden bugün. Bıraksanız 8 – 10  30 daha deviririm bu hayatta.

Lafın özü doğum günüm kutlu olsun! 30 gelsin hoş gelsin, yanında bol bol güzellikler, daha da çok iyi ki'ler  getirsin.

11 yorum:

OiP dedi ki...

İnşallah, inşallah öyle olsun:D)) Sen en güzel dilekleri yazmışsın bize bişi bırakmamışsın!! Nice 30'lara, sevdiklerinle ve sevenlerinle:D))
Sevgiler
Sevgi... sev... bızzt (su kaynattım)

mandalincikmazi dedi ki...

Bu ne çoşku canım yeni yaşın kutlu olsun hep böyle çoşkulu neşeli huzurlu olman dileklerimle uzun sağlıklı yıllar senin ve seni sevenlerin olsun...
İzmir'den kucak dolusu selamlar sevgilerde benden sana hediye olsun...

NzN dedi ki...

OİP & Yıldız ; Çook teşekkür ederimm:)) Hepimiz için her yeni yaş daha da bi güzel olsunn. İkinize de kucak dolusu sevgiler gönderiyorum.

Sanat Notları dedi ki...

Nzn, nice yıllara, hayata duyduğun bu sevgi dolu yaklaşım hep sürsün inşallah, Sevgiler

NzN dedi ki...

Sanat Notları-Çook teşekkür ederim, niyetim bir çok 30'u böyle güle oynaya devirmek :))

hirondelle dedi ki...

bize de mutl yıllar demek düşer.

NzN dedi ki...

hirondelle- hemmeen teşekkür ederiz biz de o zaman :) ( ben & ben olarak )

aysema dedi ki...

İyi ki, iyi ki...

"İyi ki" lerin hep yanıbaşında olsun...
Doğum günün kutlu olsun.

NzN dedi ki...

Sevgili aysema- Çook teşekkür ederim!! Hepimizin iyi ki'ler kesesi dolsun taşsın:))

Cüzzamlı Melek dedi ki...

hiiiiiiiii, sen koç burcusun mu ki? ondan mı çok sevdim ki ben seni?
bence de iyiki doğdun, çok iyi ettin hatta...

NzN dedi ki...

cüzzamlımmm,
koçun önde gideni bayrak sallayanıyım anacım ben:))
iyi ki doğmuşum ohh sefam olsun...
sevilesi bi şeyim ben senin gibi ondandır :)
öperim seni