28 Eki 2010

Okuyun ve Okutun/Macaristan Konsolosluğu

Henüz bloguma bakamamışken  mesaj kutuma düşen bir maille sarsıldım. Sinirlendim. Midem bulandı.

Vakti zamanında henüz öğrenciyken ben de İngiltere Konsolosluğu'ndan bir red almış (daha önce ülkeye giriş-çıkışım olmasına rağmen) ve hata olduğunu bildiğim için direkt Ankara'ya Büyükelçiliğe giderek düzelttirmiştim. İstanbul'da karşımda oturan Türk yetkiliden Ashley'e edilen  lafların yanında devede kulak kalacak laflar  duymuş. Sırf İspanyolca okuduğum için İngiltere'ye okumaya gitmeye hakkım olmadığını yine bu Türk Yetkiliden duymuştum. O anda o adamı elime verseler paramparça edebilirdim. Salya sümük ve süngüsü düşmüş bir insan olarak çıkmış ve Ankara'dan bir zaferle dönmüştüm.

Ashley'i bilen bilir. Enerjisine ve yeteneğine hayran olduğum genç bir insan kendisi. Yaşına göre hayat duruşu etkiler beni. Annesi Red Riding Hood'un yazdıklarından gördüğüm de güçlü ve yalnız bir anne. Yalnız anne olmanın zorluklarını tek tek eleyerek devam ediyor hayata...

Başlarına geleni RRH'nin kendi kaleminden buradan okuyun ve okutun lütfen. Bu kadar büyük haksızlık ve hepsinin ötesinde aşağılanmayı hak etmiyor hiç kimse. Hele ki bunun altında sadece Türk olmak yatıyorsa vay ki vay halimize...
Türk, Kürt, Japon, Hintli, Amerikalı, Meksikalı, Müslüman, Hırıstiyan olmak "insan" olmaktan önce gelmez. GE-LE-MEZ!!!

Kimsenin bir başkasının insanlık hakkını elinden almaya da hakkı yoktur. 16 yaşında gencecik bir beyine sen bu lafları edemezsin arkadaşım diye bağırmak geliyor içimden.

Türk'ün Türk'e ettiğini de kimse kimseye etmez. Kraldan çok kralcı olmuş bu şahsiyete birileri gereken dersi vermeli...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Nzn telefonun varsa ver seni arayarak anca teşekkürlerimi sunabilir içimden geçenleri böyle konusarak anlatabilirim.Cevap ver hemen seni aramak istiyorum .

NzN dedi ki...

RRH'ciim,
ashley'den gelen mail hep hata veriyor, mail adresini tekrar gönderir misin lütfen?

teşekkür edecek hiç ama hiçbir şey yok ayrıca!! bu adamların ve hatta o tek adamın duruşu beni çıldırttı.
hakkınızı sonuna kadar arayın ve uygun cevabı verin. bu kadar ucuz olmadığını insan hayatının görsünler!!

Dallama Blogger dedi ki...

kulübe hoş geldin