22 Eki 2010

Ambulans Şoförlerinde Mesleki Deformasyon

Merak ediyorum...
Ambulans şoförleri mesai bitiminde şahsi araçlarının direksiyonuna geçtiğinde nasıl bir şoför oluyorlar?
Mesleki deformasyon söz konusu mu? Kırmızı ışıkta geçip, deli gibi kornaya basarak emniyet şeridinden basıp son gaz gitmeye kalkışıyorlar mı?
Ya da gördükleri kocaman kocaman kazalardan sonra kocaman bir bilinçle mi kullanıyorlar arabalarını?

not: geçen gün gördüğüm ambulanstan aklıma geldi de. rüzgar gibi geçti gitti yanımızdan...



11 yorum:

Hilal dedi ki...

Herhalde normalde hızlı gitmekten sıkılıp yavaş yavaş, geze geze gidiyo olabilirler :) Allah kimseyi muhtaç ettirmesin onlara

NzN dedi ki...

hilal,
bak bu da farklı bir bakış. o da olabilir :)

Kırmızı Çizmeli Kedi dedi ki...

bence hızlı kullanıyorlar. peki bu kanıya nasıl vardım? hakaten nasıl vardım ya???? ha hatırladım, şöyleki bu arkadaşların büyük bir kısmı hasta taşımıyor ve hastaya yetişmiyor olsalar bile yine de ambulansın verdiği nimetlerden yararlanıyorlar. kendi araçlarında da farklı davrandıklarını sanmıyorum...

A-H dedi ki...

NzN basligi gorunce korkuyla actim vallahi yaziyi ambulanslik bir durum mu var diye, aman bisey yokmus neyse icim rahatladi.

NzN dedi ki...

A-H,
yok canım yookk, allah korusunn!!

Selen dedi ki...

o deformasyondan sadece ambülans şöförlerinde olsa iyi. taksi şöförleri, minibüs şöförleri ve normal şöförlerin çoğunda aynı semptomlar var bence..

Adsız dedi ki...

Başımıza gelenleri biliyorsun değilmi ? Açalya,Beste ve Narince'den ricada bulundum konuya bloglarında yer açmaları için.Oi,p'te sağolsun feedinde paylaştı üzüntüsünü.Sizler çok takip edilen bloglarsınız ve kaleminize güvendiğim bloggerlarsınız.Başımıza geleni kendi bloğunda linkimizi vermeden bile olsa konu olarak işlersn çok mutlu olurum,yanımızda olduğunu bilirim arkadaşım.Adilerin yediği haltı herkes duysun,şerefsizler.Şimdiden anlayışın için teşekkür ederim .

NzN dedi ki...

RRH,
en son mahkemeye vermeyi planlıyordunuz ama verdiniz mi? uyarıya cevap gelmedi mi??
öyleyse ben oturur bütün detayları yazarım, bak deli oldum yine...
ashley'cik iyi mi bu arada?

Adsız dedi ki...

Nzn , dışişlerine yazılı dilekçemiz duruyor .Tabiiiki vereceğiz ne demek ?Ama o dilekçeyi yazdığımızda henüz cevap belli değildi o yüzden adım atamamıştık.Ama dün vize resmi olarak red edildi ve bende elimden geleni yapacağım.Bize sağlanan avukatın düğünü çıktı bu haftasonu şansı görüyorsun değilmi ?Başımıza gelmedik kalmadı ama arkamızda çok büyük destek var,Hürriyet gazetesi ile de görüştü bize destek olan kurum,ve eğer 1 ay içinde Ashley yurtdışına çıkamazsa onu gazetede okuyacaksınız.Beynim çatlamak üzere , geceden beri uyumadım.Konuyu geç,edilen hakretler de neyin nesi Nzn? Bana 3. sınıf dünya vatandaşısın layıksın diyen şerefsizde türk üstelik kendisi 4.sınıf vatandaş !

Adsız dedi ki...

Tabiiki uyarımıza red olarak cevap geldi .

NzN dedi ki...

RRH,
okudum tüm hikayeyi ve hemen paylaştım...
sana mail atıyorum bi şey sormam lazım...