12 Kas 2009

İstediklerim&İstemediklerim

Ben kış gelmesin dedikçe ( biliyorum yahu benim dememle olacak iş değil bu ) gümbür gümbür geliyor kış.

İstemiyorum soğuk hava, istemiyorum kış, istemiyorum çizme,istemiyorum yağmur&çamur,istemiyorum lahana gibi giyinmek zorunda olmayı,istemiyorum şemsiye taşımak hatta şemsiyeyi açmak zorunda kalmak,istemiyorum yorgan üstü battaniye, istemiyorum orda burda "salep/sahlep bulunur" yazılarını görmek,istemiyorum eve gidince " off buz gibi burası " diyerek sıcacık peteklere yapışmak, istemiyorum buz gibi el,ayak ve burunla dolaşmak, istemiyorum istemediğim bir sürü şey olmasını !

Oysa istediklerim hem de çook istediklerim var benim:

- Yazlık elbiseler giymek
- Buruşana kadar suda kalmak, dönüp dönüp yüzgeçlerim çıktı mı acaba diye kontrol etmek
- Denizden çıkıp buz gibi bira içmek hatta terbiyesizlik yapıp yanına da patates istemek hem de en yağlısından
- Kışlıkları çıkartmamak
- Sandaletleri kaldırmamak
- Akşamüstü iş çıkışı bilimum açık hava mekanlara oturup çay&kahve,bira&votka artık canım ne çekerse içebilmek.Fakat öyle yeni moda sokak sobalarının altında değil.Bildiğin sıcacık güneş altında...
- Her daim terlikle, sandaletle dolaşabilmek
- Bronz tenle dolaşmak
- Tatil maceralarıyla hava atmak
- Haftasonu deniz kenarı kahvaltılar
- Orda burda burnuma gelen mis çiçek kokuları
- Balkonumdaki çiçekleri üstümde şort t-shirtle sulayabilmek
- Gidemesem bile piknik programı yapmak

İsterim de isterim...Bu listede uzar da uzarr....

Hadi git çalış şimdi çalışabilirsen!
 

p.s. Yağmur duası gibi "yaz duası" da var mıdır.Toplaşsak da bi kaç rekat namaz falan kılsak bi kıyak geçen olur mu acep? 

4 yorum:

ipex dedi ki...

burnuma geldi deniz, kum, bira ve patates kokusu... alacağın olsun, bu kadar gri bir ülkede yaşayan gurbetçi arkadaşa yapılır mı bu??

NzN dedi ki...

Bu memleketin de öyle allı morlu, kırmızılı pembeli günleri yok bu aralar ,don't worry eşit koşullardayız :)

Adsız dedi ki...

cnm ya kışın ortasında böle seylerden bahsedilirmi yaa...şimdi havuzuma sıcak su doldurcam şemsiyemi acıcam güneş kremii...hıımm yaaaa halkalıda kar yagıyorrr karrrr

NzN dedi ki...

Sevgili Adsız- Bizim buralarda kar falan yok. Hevesle bekledik ama yüzünü gösterir göstermez kaçtı gitti...