18 Nis 2011

Kaza Yaptım!

Dün akşamüstü yaprak sarma için alışveriş yapmış, minnoş minnoş evime dönerken  kaza yaptım. Ben sola doğru dönerken, hatta neredeyse dönmüşken  karşıdan gelen araba beni görmedi ve neredeyse üstüme çıktıktan sonra frene bastı ve durdu. Ben gelişini farketmiş, frene basmış ve durmuştum o bana çarptığında. Çok garip bir duygu. Film karesi gibiydi vallahi. Dururken arabanın kare kare sana gelişini görüyorsun ve "yok canıımmm frene basacak ve duracak" diyorsun içten içe. Durabilirdi. En azından çok daha yavaş çarpabilirdi. Dan! sesiyle  birlikte de durmayacağını çok geç anlıyorsun. Adam frene bile basmadı. Şaka gibi. Sinirlerim oynamış bir şekilde arabadan indim ve ilk sorum " herkes iyi mi ?" oldu. Bir baktım arabada bir de insan yavrusu var. Kendimi unuttum ve onun gönlünü eylemeye başladım. Annesi dizini torpidoya vurmuş. Neden dersiniz?
Arabadaki hiç kimse emniyet kemerini takmıyordu!! Yavru insan da dahil!! Araba koltuğunun olmamasını geçtim, ön koltukta ve emniyet kemersiz bir şekilde annesinin kucağında olmasını aklım almadı. Bir güzel de azarladım hepsini birden. Ya daha hızlı gitseydik de, ya fren yaptığınızda çocuk kafasını çarpsaydı da, ya öyle olsaydı da , siz nasıl anne-babasınız da, frene de basmadınız zaten de , görmediniz mi beni yolda, dır dır dır, vır vır vır söylendim. "Haklısın abla" dedi adam o kadar. Gördüm de işte, bastım da frene ama olmadı da bıdı da bıdı.....
Polis aradık. Telefondaki ilgi alaka süperdi. "İlk soru ambulansa ihtiyaç var mı? Herkes iyi mi ?" oldu. Çok mutlu oldum ve sonra anladım bu insanlar neden bu hükümete oy veriyor. Vitrin süsünde çok ilerlediler de ondan!!!
Ekip geldi, fotoğraflar çekildi, çekici geldi, bizim sigortacı geldi, tutanaklar  hazırlandı, evraklar alındı-verildi derken gün bitti ve benim sinirlerim oynamış bir halde eve geldim. O çarpma anı gözümün önünden gitmiyor. Hani hatam olduğuna inansam daha rahat edecek belki içim ama hatam olmadığını biliyorum. İşin kötüsü sola dönüş yapacak olan ben olduğum için trafik kurallarına göre yol hakkı onun oluyor ve isterse o arada gökten üstüme düşsün yine de suçlu ben oluyormuşum. Sigortacımızın dediği o. Bakalım eksperler nasıl yorumlayacak kazayı....

Önemli not: Eve geldikten sonra fark ettim ki polisler diğer arabada çocuk koltuğu olup olmadığını kontrol etmedi. Hani artık yasaktı koltuksuz çocuk dolaştırmak?!! Kaza anında bile kontrol etmiyorsunuz kardeşim!
Demiştim ya hani koltuksuz araba gördüm mü şikayet ediyorum diye işte tamamen aklımdan çıktı o anda. Polis neden bakmadı acaba??? Ben neden konuya el atmadım acaba?!! Paralize olduğum için muhtemelen aklıma bile gelmedi o anda....

19 yorum:

P_A_N dedi ki...

geçmiş olsun ümit ederim süreç sizi çok sıkmadan çabucak sonuçlanır

Cincüce Banu dedi ki...

Geçmiş olsun. Çok sinir bir durum. Çocuğun çocuk koltuğunda oturmadığını söylemek için geç mi? Bence yine de bildir. Hoş,ilgilenecek biriyle karşılaşacağını hiç sanmam. Ben neredeyse her sokağa çıkışımda mutlaka bir kere görüyorum ön koltukta bebek, çocuk... Bırak trafik polisini, ana baba da mı düşünmez yavrusunu? Yuh olsun.

Imge dedi ki...

çok geçmiş olsun.. ayrıca nazarlık da olsun. neyse ki bunla atlatmışsın.. sevgiler..

kutupayusu dedi ki...

çok çok geçmiş olsun... sorma o çocuklar hala ön koltukta hatta anaları babaları bile kemersiz... söleyecek söz bulamıyorum ama hala o ana baba akıllanmamıştır çünkü onlar o model ... demedi deme..plakayı biliyosun bence genede şikayet et...herşey yavrunun iyiliği için ... tekrar çok geçmiş olsun...

ebruli günce dedi ki...

geçmiş olsun canım,kaza atlatmak zordur bilirim, insan etkisinden kurtulamaz bir süre...

Sittirella dedi ki...

Geçmiş olsun Nzn'cım, verilmiş sadakan varmış diyelim.
Nasıl olmuş ta nutkun tutulmuş? anlayamadım.
O anda söyleyip zabıt tutturmayacaksın da, ne zaman tutturacaksın :(
Ah be güzelim...
İyi olmana sevindim.

Çok küfür ettim vitrin düzenleyicilere, orası ayrı!

Nihan SARI dedi ki...

çok geçmiş olsun. ne kötü bir durum bir çocuk için.:((

oyumben dedi ki...

Bi keresinde ön camdan çıkmıştım. Polis niye emniyet kemeri takmıyorsunuz demişti. Ben de olsa takardım demiştim. Öyle işte.

NzN dedi ki...

P_A_N,
çok teşekkür ederim, umarım dediğiniz gibi olur.
Banu'cum,
Artık olay anı geçti gitti... suç üstü yapılması gerekiyor sanırım bu durumda. Ana-Baba'nın düşündüğü bile yok hayatım, en acısı da bu zaten. allah korusun daha şiddetli çarpmış olsaydık o yavru direkt ön camdan fırlardı. düşünmesi bile korkutucu....
Imge,
nazarlık olsun da tekrarı olmasın. sinir bozucu bir durummuş .... teşekkür ederim çok çok.

NzN dedi ki...

kutup ayusu,
şikayet etsem de bi şey değişmeyecek. Çünkü polislerin o anda görüp hemen ceza kesmesi gerekiyormuş. Görmeden ceza olmuyormuş :( çok teşekkür ederim....

ebruli günce,
gerçekten de sinir bozucu bir durum!! o çarpma anı gözümün önünden gitmiyor bi türlü.

NzN dedi ki...

sittirella,
o anda kazanın şokuyla sadece ana- babayı azarlayabildim. aklıma gelmedi polise bir de koltuğu söylemek valla...
karşı aracın trafik sigortası falan yoktu yanında. kaç saat onlarla uğraştık. o arada kaynadı...

NzN dedi ki...

nihan'cım,
gerçekten de çok kötü o minik yavru için. bu sefer ucuz atlattı ama allah korusun ya daha sert bir çarpma olsaydı?!! düşünmek bile istemiyorum...
teşekkür ederim canım...

oyumben,
nasıl yaa?? ön camdan fırladın ve polisle konuşabildin mi bi de yani???
geçmişler olsun sana da

SeV@L dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Ucuz atlatılmış yine.

A-H dedi ki...

Canim cok gecmis olsun, kimsede birsey yok ya bu da birsey :(

NzN dedi ki...

sev@l'cim,
kesinlikle öyle! teşekkür ederim....

A-H'm,
çok sagol tatlım. allahtan kimsede bi şey yok. sadece karşı arabadaki yavrunun annesi dizini torpidoya çarptı o kadar. kemer taksa o da olmayacaktı ama umarım ders olmuştur...

battodol dedi ki...

oyy geçmiş olsun canım ya :(

Damla dedi ki...

Çok geçmiş olsun :( bende yeni araba kullanmaya başladım söylenen hep aynı cümle sen istediğin kadar dikkatli ol,dikkatsiz umursamaz insan kaynıyor trafik.

FerahFeza dedi ki...

Cok gecmis olsun canim, sen ne kadar dikkat etsen de, karsindakinin ne yapacagini kestiremiyorsun...

sine'mden dedi ki...

tek diyebileceğim çok geçmiş olsun ve neyseki kimse zarar görmemiş...insalar bir garip oldu,ya aceleleri var,ya çok dalgınlar,vs...geçenlerde e5de akşam trafiğinde dur-kalk şeklinde ilerlerken arkadan küüütt,arkadaş gümledi bize.yaptığı gazlayıp 1 araba olsun geçmiş olmak,bize saatlere mal oldu :(