18 Nis 2011

Düğün Organizasyon & Süsleme

Düğün geldi de üstünden 1 ay bile geçti....
Memnun kaldığım 2 hizmetten bahsetmiştim. Demiştim ki gelinlik ya Pronovias'tan ya da Vakko'dan alınır ve gönül rahatlığı yaşanır. Diğer hizmet ise fotoğraf konusuydu. Burcu Çalışkan çekmişti fotoğraflarımızı. Bir kısmını sizler de gördünüz zaten blogta.

Düğün organizasyonunda 3 önemli kalem var.
1- Müzik
2- Fotoğraf ve Kamera Çekimi
3- Süsleme
Bizim hikaye fotoğraflarımızı Burcu, geri kalan çekim ve kamerayı da ailem halletti. Bizim bütün aile fotoğraf işindedir de  :)
En çok takıldığım konulardan biri de süsleme işiydi. Gerçekten inanılmaz rakamlar istiyorlar bu iş için. Birincisi sadece bir gece için o kadar çiçeğin çöpe gitmesine içim acıyor benim. İkincisi ise yine sadece bir gece için o kadar deli paraların harcanması bana saçma geliyor. Oraya gelen insanlar bizim ailelerimiz ve dostlarımız. Show mu yapacağız onlara? Yok artık. Kutlama için oradayız, gösteriş değil. Bu eksenden kaymamaya dikkat edin güzel bayanlar. Zira süslemelere bir girdiniz mi şekerci dükkanına giren çocuk gibi kendinizden geçip, ruhunuzu teslim edebilirsiniz.
Bizim için önemli olan güzel müzik, rahat bir ortam ve sevdiklerimizin coşkusuydu. Nitekim tam da gönlümüze göre oldu her şey. Biz kasmadık çünkü.... Her yerde bilmem kaç bin tl'lik çiçekler olsun,  oralardan mumlar sarksın, tepemizden havai fişekler yağsın, volkanlar patlasın gibi isteklerimiz hiiç yoktu. Dolayısı ile de bu tarz süsleme işi yapan firmalar için yağlı balık kategorisinde değildik. İşim gereği çok sayıda bildiğim  firma var süsleme anlamında. Fakat  onlar hep çok yüksek rakamlara ve "büyük"lere iş yaptıkları için bana yaptıkları en büyük indirim bile çok paraydı benim için.
Bir arkadaşımın tavsiyesi ile Gio Organizasyon ile tanıştım. Sahibi Senem Ulusu. Bi kere hatunun enerjisi yeter. Güler yüzlü ve kesinlikle sizleri para harcatmak için yönlendirmeye çalışmıyor. Sizi dolar olarak görmüyor ve o özel gününüzde sizin isteklerinizin gerçekleşmesi için ortak paydanın yolunu gösteriyor. İsteklerinizi çok net anlamak için bir milyon tane fotoğraf gösteriyor. En pahalısından en ucuzuna kadar her şey var elinde. Ne kadar para harcamak istediğiniz değil önemli olan. Onun için önemli olan çiftlerin bu geceden keyif alması...İşte kilit nokta bu!
İlk buluşmamızda ben tam olarak ne istediğimi, bu işi çok net bir şekilde en ucuz ve en az canlı çiçek kullanımı ile halletmek istediğimi söyledim ve sonrası tıkır tıkır geldi. Biz istedik Senem gerçekleştirdi.
Etrafınızda  düğünü olacak, süsleme ve düğün organizatörüne ihtiyacı olan varsa bence kendisiyle irtibata geçsin. Tanışsın. Biz firma olarak organizasyon işi yaptığımızdan dolayı sadece süsleme anlamında destek aldık Senem'den. Fakat şirket olarak düğün organizasyonuna dair ne varsa hepsini yapıyorlar.
Olumlu deneyimleri paylaşmak lazım. Para tuzaklarına düşmemek lazım diyerek kaçıyorummm...
GİO ORGANİZASYON/ SENEM ULUSU
http://www.gioorganizasyon.com

                       Bu arada bugün çok iyi görünüyorsunuz!! Şen pazartesiler dilerim hepinize.
                                                                     Sevgilerimle.

2 yorum:

SeV@L dedi ki...

Bi koca bulsam hiç organizasyon yapmadan kaçıp gitcem evlencem yeminle ya :P

NzN dedi ki...

sen evlenmeye karar ver. organizasyonu ben yaparım hatuncum :)) ama ben detayları unutmadan elini çabuk tutman lazım !!