23 Şub 2010

Her Şey mi Taklit Kardeşim?

Hani memleketimde her şeyin "çakması" anında yapılıyor ya -şimdi bunu kimseler inkar etmesin lütfen- Biz severiz kopyala&yapıştır olayını.
Hakkını yemememiz gereken kişiler, kurumlar ve kuruluşlar elbette ki vardır, umarım daha da çok olacaktır ileride. Fakat ortadaki gerçeği de inkar etmeyelim. Milletin en çok vakit geçirdiği televizyon programlarının, yarışmaların ve dizilerin yüzde kaçı %100 yerlidir sizce? %100 yerli yapım olabilir ama fikir anası&babası kimdir acaba? Nüansa dikkat.

Neyse hadi bunları "biz" yapıyoruz da başımıza gelen olaylarda bile bir orjinallik yok baksanıza .
E be adam! Bir Başbakan'a saldırmaya cesaret ediyorsun, bu cesaretle kalmayıp bunu bir de eyleme döküyorsun. En azından kalk da biraz yaratıcı bi şeyler bul. Hiç bir şey mi gelmedi aklına en azından ayakkabı yerine bi terlik falan at, ne bileyim cep telefonunu at. En azından onun zararlı ışınları var. Kenarından köşesinden de olsa belki bir zarar verir! Olayı bir adım ileri götür. Biraz katkın olsun olaya, bir katma değer yarat!

Bundan sonra artık kim ki bir devlet büyüğünü protesto etmek isteyecek
Ayakkabı fırlatmak da bir yöntem olarak kayıtlara geçecek

2 yorum:

olmadık işler peşinde dedi ki...

Bu işin patenti Türk annelere ait biliyosun. (belki de doğu kültürüdür) Terlik fırlatma'yı daha yuvasında öğrenen protestocu kişinin, saldırı deyince aklına ilk bu gelir. Cep telefonu pahalı bi alet ya, onu atmaya eli varmaz. Bu hem pratik hem hesaplı! :)

NzN dedi ki...

OİP- süpermiş bak bu şekli ile hiiç düşünmemiştim :))