24 Ağu 2011

Gün İçinde Su İçmeyi Unutuyorsanız...

...tam da size göre bir şey gördüm bugün :)

Hayat Su güzel bir program hazırlamış. Aşağıdaki linkten dosyayı indirip kaydedebilirsiniz. Saat başı ekranınızın sağ alt köşesinden bir şişecik çıkıyor ve "bir bardak suyunuzu içtiniz mi?" diye soruyor. Gün içinde su içmenin aklına bile gelmediğini söyleyen çook insanla tanıştım ben bugüne kadar. Benim bu duyguyu anlamam mümkün değil. Ben yeteri kadar su ve çay içmezsem bildiğin huysuz bir insan olabiliyorum. Dolayısı ile masamda 1 şişe suyum ve genelde 1 bardak çayım hazır durur.

Kalkıp su içmek iyidir, günde bilmem kaç litre su içiniz hıdı da bıdı demeyeyim isterseniz ama içmiyorsanız alışkanlık haline getirmek için, en azından bunu denemek için bu linkten faydalanabilirsiniz diye düşünüyorum. Ne dersiniz??


www.hayatsu.com.tr


11 yorum:

plndrkn dedi ki...

ben de geçen sene bu programı indirmiştim ilk başlarda sistem çok iyi işliyordu. yalnız bir yerden sonra saat başı o minik şişenin sesini duymaktan sıkıldım ve bir hışımla sildim programı :D
amam sessiz bir şekilde kullanıldığında rahatsız edeceğini düşünmüyorum, özellikle ofis ortamında ideal :)

NzN dedi ki...

plndrkn,
ben ofiste bilgisayarımın sesini hep kapalı tuttuğum için sesli olduğunu bile farketmedim desem :)) ahaha skandal!!

... dedi ki...

Benim o su içmek aklına bile gelmeyen insan:/ Hayat kurtarıcı olabilir bu benim için, hem eve hem ofise yüklüyorum:D Sağol haberdar ettiğin için^_^

NzN dedi ki...

particle,
umarım gerçekten hayat kurtarıcı olur!!
:)) çok çok su içinde metabolizmadaki farkı hissedeceksin, yani dilerim....

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Ay ben bu şişeciği çok sevdim. Bende genellikle akşam eve gider yahu ben bugün su içmedim derim :S Geç intikal bende de .
Çok sağol bilgilendirme için

tubitos dedi ki...

faydalı bişeymiş hakkaten. işime yarayacak. saol tatlım :)

Missbone dedi ki...

İndirdim bende ama film izlerken falan çıkarsa naparım bilmiyorum :D

Barbygirl_here dedi ki...

Super bir fikir,ozellikle calisanlar icin ^^
Ben genelde yanimdan suyu ayirmam,oyle bir sorunum olmuyor ^^
Ama merak ettim bakmak icin indiriyorum :)

otomatik portakal dedi ki...

bu harika bir şey..

ben de su içmeyi unutanlardanım.. hatta bazen bir gün boyunca su içmediğim oluyor.. sanırım yediğim meyvelerden karşılıyorum su ihtiyacımı..

yalnız o şeyin sağ alt köşede çıkıp cıyak cıyak bağırması lazım.. yoksa "ha birazdan kalkıp içerim" deyip yine tüm gün boyunca içmem büyük ihtimalle :)))

A-H dedi ki...

super birseymis bu hemen deneyeyim ;)
ama bilgisayarin basinda olmadigim zamanlar ne olur onu bilemem :D

NzN dedi ki...

memento mori,
sadece meyveden alınan su yeter mi hiç insana?!! cık cık cııkkkk ( bu doktor ve anne tarafından söyleniyormuş gibi okunmalı ) :)
sesi de varmış bu arada yeni farkettim ....

A-H,
bilgisayar başındayken bile hatırlasan yeter bence :)