31 Ağu 2010

Erkekler Slip Mayo da Giymesin Bence!

Geçenlerde yine ahkam kesmiş, atıp tutmuştum ya hani "Erkekler Kapri Giymesin" diye şimdi yeni bir ahkam ile karşınızdayım canlar cinler;

Bence erkekler slip mayo da giymesin!! :) Ben slip mayoyu da yakıştırmıyorum erkeklere...

Sicilya'da nasıl da hayal kırıklığına uğramıştım ahh aahhh.... Plaja attık kendimizi. Etraf nefis vücutlu İtalyan erkekleriyle dolup taşmış ( yanlış anlaşılmasın öyle ayrıca bir ilgim de yoktur aslında İtalyan erkeklerine). Manzara güzel. Göz ve gönül  doyuma ulaşacak yani bıraksan. Fakat kafamı nereye çevirsem slip mayoluları gördükçe gözümü kapatasım, gönlüme de kepenk indiresim gelmişti, hatırlarım...

Uzun lafın kısası ben erkeğimi slip mayo ile görmek is-te-mem!!!





29 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Bu resimlerden sonra dediklerine katılmamak mümkün değil ama tabi beğeneler vardır :))
en azından sen ben hariç :)))

kutupayusu dedi ki...

tamamda şu fotolar beni benden aldı ... nzn nerden buldun yaw..of felaketler....

NzN dedi ki...

yildiz,
fotoğraflar işin ciddiyetini kanıtlamak amaçlıydı. belli ki amacına ulaşmış :)

kutup'cum,
vallaha slip diye aratınca hiç uğraştırmadan çıkıverdi bunlar. hakkım varmış demek ki :))

Black Pearl dedi ki...

az once yemek yemistim, bu resimlerden sonra yediklerim az kalsin geri cikiyordu...

berbat goruntuler.

NzN dedi ki...

Black'cim Pearl'cüm,
giysinler mi sence?? :))
allahtan yemek sonrasında bakmışsın bu durumda:)

)-( Asabi BalıK )-( dedi ki...

Ben erkeğim ve nefret ederim slip mayodan, giyen de neden giyer çözmüş değilim.

NzN dedi ki...

Asabi Balık,
erkeklere dair yazılan ahkamlara destek gelen erkek yorumlarının tadı da bir ayrı oluyormuş :))
olmuyor işte di mi ama ? :)giymesinler!
ya da giyeni de ben almııım

sine'mden dedi ki...

"slip mayo"...DIITTT...yanlış cevap.mümkün değil,olmaazz...

Black Pearl dedi ki...

NZN bence ust resimdeki adam private plaja gitsin. Yani ortaliga cikmasin bu durumda. Slip degil normal short'da kurtarmaz bu adami.

Guzel vucutlu adamda fena degil ama o bahsettigim adam mesela cristiano ronaldo. O vucutta bin de bir erkekte var o yuzden kimse giymesi slip mayo...

NzN dedi ki...

sine'mden,
doğru şıkkı buldun, tebrikleerr

black pearl,
hangi private plaj olacak ki bu adam için??!!çıplaklar kampına gönderelim bence :)
valla anacım ben güzel vücutlusunda bile hoşlanmıyorum bu zımbırtıdan, yok yani ı ıııhh....

Peritozu dedi ki...

Bence bu fotograflarin basili oldugu tisortlerle sokaklarda yurumek lazim :)
Erkek adam slip mayo giyermi hiccc..!

Dt dedi ki...

belli bir yaş sonrası bir tutku oluyor slip mayo , erkek milleti için mühim oluyor.

ayrıca ilk resimde gördüğümüz amca için asıl problem slip değil bence.

NzN dedi ki...

peri tozu,
süper fikir süper!!
ahahah pek sevdim. yaptıralım hemen

dt,
bak şimdi pek meraklandım. ne gibi bir önemden bahsediyoruz? neden belli bir yaştan sonra mühim bir hal alıyor yani slip giymek?
üstteki fotoğraftaki amcanın problemleri say say bitmez. zaten slip görünmüyor bile baksana :)

ABSOLUT - eklektik dedi ki...

eskıden berı slıp mayoya bır antıpatı beslerım:=)

Sazan dedi ki...

NzN'cım, sonuna kadar katılıyorum. Öncelikle kapriye.

Ayrıca akşam akşam neşe geldi yüzüme yahu...

İyi ki varsın :)

Slip, kısaca; ıııyyyyy

NzN dedi ki...

absolut,
ben de ben dee:)
bütün albeniyi kaybediyorlar bence de :)

NzN dedi ki...

Sıradan Bir Sazan,ahah bir de bunların slip mayolu kaprili olanını düşünsene ahahah :)
neşen hiiç eksilmesin inşallaahhh :)
öperim

AD dedi ki...

Yine kılık kıyafet yine ben:)

Buna da karşıyım.Giymeyelim.

Selen dedi ki...

Slip mayo giymesinler gercekten , ne o oyle don gibi. Ama sort mayo giyenler de catalini kapatsin, adabiyla giysin lutfen. Buraya tatile gelen Avusturalya'li sorfcu citirlar hep sort mayolarla dolasiyorlar ama catal hep ortada. Goruntu onden hos da, catal gormekten biktim be kardesim.

A-H dedi ki...

NzN resimleri gorunce kucuk bir ciglik cikti agzimdan :) hele o ilki feci birsey.
Bu arada baktin erkekler bizim ne giyip ne giyemeyecegimize karar veriyorlar, sende onlarinkine mi el attin hayirdir? once kapri sonra mayo :) bakalim bir sonraki ne ;)

NzN dedi ki...

A-D,
süpersiin!! giymeyin bence de :) hem baksana hatun tayfası da giyilmesinde birleşti.

Selen,
sabah sabah pek güldürdün beni bu çatal konusuyla ahaha kaptsınlar çatalları, bize haşema giydirmeyi biliyorlar ya!

A-H'cim,
fotolar nefis nefis. en büyük slip taraftarını bile yolunan çıkartır cinsten:)
daraldım anacım oralarda buralarda abuk subuk şeyler giyenlerden. eğlencelik buldum kendime ben :) söyleyin de canımız ne istiyorsa ona göre giydirelim erkekleri :)

OiP dedi ki...

+1!!! :)) slip mayolu adam is-te-mi-yo-ruz!!

NzN dedi ki...

OİP'cim, canımcım,
giymesinler işte giymesinler :))

Pilli Petro dedi ki...

ayyy kesinlikle katılıyorum giymesinler tiksinç eşim, sevgilim asla giyemez boşarım.

bırak onu kardeşim, babam giyse reddederim o kadar nefretim.

NzN dedi ki...

pilli petro,
senin nefret benim hoşnutsuzluğu ezdi geçti :)
ama giymesinler yani...

Banu Aksoy dedi ki...

Iyyy! Ben daha ne diyeyim?!

Ful yaprakları dedi ki...

kesinlikle giymesinlerrrrr:)

Mustafa dedi ki...

Slip mayo sadece Cemil İPEKÇİ ye yakışıyor :D:D:D:D
Slip mayo yanlardan sıktığı için erkekliği öldürüyor...

NzN dedi ki...

Mustafa,
evet ya evet!! erkeklerden destek gelince daha da bi güzel oluyor :)