27 Nis 2010

Dediğimi Yap, Yaptığımı Yapma!

Dün akşam bizim küçük  insanla sokaklardaydık. Çişi geldi adamın. Koşa koşa tuvalet bulduk kendimize. Neyse bitirdi işini sıra geldi elleri yıkamaya. Ben tabii bilmiş-öğreten teyze edasıyla "Güzelce yıka kuzu elleri, parmak aralarını da yıka" demeye yeltenmişken çat diye yapıştırıverdi cevabı:
"Ama sen güzel yıkayamıyosun. Bilmiyosun. Bak gördüm parmak aralarını yıkamadın".
Hönk!!
Hemen kurtardım tabii karizmayı. Ya da denedim diyelim. "Nasıl bilmiyormuşum. Kim öğretti sana ellerini böyle yıkamayı?".
Cevap: "Ben öğrenmişim işte ama sen öğrenememişsin".
Tuvaletteki herkes koptu doğal olarak.

Sus bakiim bilmiş velet. Dediğimi yap, yaptığımı yapma lafını duymadın mı sen hiç! Koskoca teyzeye posta koyulur muymuş öyle umumi yerlerde! çık çık çık....

4 yorum:

aysema dedi ki...

Bizleri o çocuklar kurtaracak işte. Yeter ki biz onların sağlıklı büyüyebilecekleri ortamları hazırlayabilelim.

Yazıların çok etkileyici, zevkle okudum diğerlerini de.
Sevgilerimle...

NzN dedi ki...

Sevgili aysema - Bu velet daimi olarak böyle zeki ve bilmiş cevaplarla atıveriyor golü 90'dan. Bütün arkadaşları da onun gibi. Gerçekten bu dünyanın güzel bir yerlere gelmesine, negatif enerjilerin üstümüzden çekilmesine, bilinçli bir farkındalık boyutuna ulaşılmasına onlar sebep olacak...
Çook teşekkür ederim:)

Eliza Doolittle dedi ki...

Hahahaha, bayiliyorum bu totiklere...Cocuk diil, hepsi indigo...Pamuk sekerleri...

NzN dedi ki...

Eliza- onunla geçen her zaman inan bana tadından yenmez oluyor!!! nefisler nefissss :)