1 Nis 2010

Bu Defa Sevdim Turkcell'i

Genelde sinir etmeyi başarır Turkcell beni. İşletme politikaları “para, para, para” mantığı üstüne kurulmuş ve müşteri ilişkileri çoğu yerde eksik kalmış bence. Bakmayın şimdi şimdi toparlamaya çalışıyor kendini. Rekabetin sopasını görünce nereye koşacağını şaşırdı. Abartıp gitti zikir tadında bir jingle yaptı reklam filmlerine!! Sonradan farketti bence gidip yeni bir versiyon ile yumuşattı olayı..


Neyse benim bu seferki konum Turkcell’i yerden yere vurmak değil tam tersi takdir etmek, öpmek, koklamak.

Dün süper bir hizmetinden ilk defa faydalandım ve bayıldımmm. Cep telefonu elim ayağım olmuş resmen. Dün sabah evden çıkarken farkettim aslında telefonun şarj edilmesi gerektiğini ama nasılsa ofiste var bir sarj diyerek çıktım. Ofise gelince işin rengi değişti. Yedek şarjım ofiste değilmiş ki! Tembel insan! Sen ne diye almıyorsun ki evden çıkarken şarj aletini!

Bütün gün telefon kapalı oturdum ofiste. İyi de oldu aslında ohh. Arada bile isteye yapmak lazım böyle şeyler. Akşam programım olunca insanlarla buluşabilmek adına bi şekilde bu sorunu çözmek gerekti. Arkadaşım “git 15dk da sarj ediver pilini” diyerek City’s Şengüller’in linkini gönderdi. Fark ettim bunu düşünemedim diye bi güzel de kınadı beni. Teknolojinin faydalarını hayatına alamamış insan!
 Koşa koşa gittim, 15 dk.'da da şarj ettim pilimi. Ay nefis! Kedi olalı fare tutmayı becerdi bizimki. Aferin sana kız Turkcell!!

Uzuun yıllardan sonra ilk defa canım Turkcell dedim, öptüm , kokladım, güldüm, oynadım, çıktım dükkandan elimde full şarj bir telefon ile. Sizin de hayatınıza benim gibi yer etmemişse bu hizmet hemen yazıverin bi köşesine. Ciddi ciddi hayat kurtarıyor yeri gelince.

Gözümün kenarına dokunmayı becerdin Turkcell’cim . Havaya girme hemen farkındaysan gözüme girdin demedim henüz!

2 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

O türcell beni ne öldürdü ne güldürdü :))
gittim başka bir operatörden hat aldım ama yine döndüm dolaştım türcelle geldim ...

NzN dedi ki...

Yıldız- Ne Turkcell'le ne Turkcell'siz!! :)