25 Oca 2010

Karla Birlikte Taksiciler de Düşer

Herkes karla ilgili bi şeyler yazmış. Ben de yazacağım tabii ki ama ben farklı bi şey yazmak istiyorum bununla ilgili.
Yine taksi şoförleri baş rolde hikayemizde...
Hani normalde burnundan kıl aldırmayan, gidilecek yeri beğenmeyen, iki damla yağmur düşse kafasını çevirip size bakmayan şoförlerimiz var ya. 2 gündür yolda gördükleri herkese dıt dıt korna çalar halde dolaşır oldular.
Dün sabah attım kendimi sokağa. Karda yürümek istedim doya doya...
Yollar bomboştu. Arada geçen 1 -2 aracın haricinde araba göremedim. Ama kendini karın tadını çıkarmak için sokaklara atan insanlar kaldırımları doldurmuştu.
Tahmin edersiniz ki bu 1 - 2 araç da taksilerden oluşuyordu.
Hiç abartmadan söylüyorum inanın. 7. dk da en az 5 taksi  yanımdan korna çalarak hatta abartıp yanımda durup 'taksi lazım mı abla'  diyerek geçti gitti.
Bu sefer de ben kaldırdım burnumu tepelere. 'Lazım değil' diyerek devam ettim.

Arada bir kar yağsın da taksici milletinin aklını başına getirsin. Kıymetimizi bilsinler di mi ama!

Hiç yorum yok: