1 Tem 2011

Şarkı Söyleyen Penisler Korosu

Penisini karnına sürterek 99.2 desibele kadar ses çıkartan Micronecta scholtzi dünyanın en gürültücü canlısı kabul ediliyormuş. Bu sesi çıkarmasının sebebi ise çiftleşecek bir dişi aramasıymış.
Ancak micronecta'ların dişi arayışındaki en büyük rakipleri yine kendileriymiş...
Dişi arayan çok sayıda micronecta aynı anda penisleriyle şarkı söylerse ne olur dersiniz? İşte şarkı söyleyen penisler korusu...
İnsanlarda da böyle bir şey olsa acaba onların ses kaydı nasıl olurdu??

şakı söyleyen penisler korosu!!

2 yorum:

Sittirella dedi ki...

Geldim oturdum PC başına :)
Uuzn zaman oldu doğru düzgün okuyamayalı sevdiğim blog sayfalarını... başlığı gördüm ''yuh'' dedim haliyle :)
Okuyup-dinledikten sonra da başladım gülmeye :)))
Hem alemsin NzN'cım hem bi'tane!
Sevgilerimle.

Cincüce Banu dedi ki...

Yo yo yooo! Olmasın!!! :)