21 Tem 2011

Beni Bu Sıcaklar Yedi Yedi de Bitiremedi!

Ben daha İstanbul'un sıcakları ile baş edemiyorken yarın sabahtan Adana'ya gidiyoruz. Aile ziyareti...Resmen tırsıyorum. Herkes"NzN oralarda ne edecek bu sıcaklarda" diyor da başka da bir şey demiyor! Hakkatten nasıl hayatta kalmayı becerebileceğim acep??
Geçenlerde facebook'a şöyle bir post girdim:
Kışın normal insanlardan binsekizyükellibeşbin kat daha fazla üşüyen bir insanın bu yaz sıcaklarını daha rahat atlatması gerekmez mi? Resmen hayata adapte olamıyorum. 
Gerekmez mi sorarım size?? Kışın donan insanın yazın da sıcaklardan bu derece etkileniyor olmaması lazım.

2 haftadır ofiste kılımı kıpırdatmak istemiyorum. Hiç ama hiiiç bişeycik yapasım yok. Enerjim yok. İsteğim hiç yok. Sündüre sündüre yapıyorum işleri. Yumurta kapının eşiğine gelmeden kılımı kıpırdatmıyorum. Doğru değil ama durum bu! Ara ara dellenip "ulleeyynn evimin kadını, çocuklarımın anası olacağım. kocamın da istediği gibi ohh 8 tane de çocuk yapacağımmm" diye dolaşıyorum ofis koridorlarında. Düşünün ne kadar vahim haldeyim ben!! 8 çocuğun yarısını versinler ve 3 gün evde bıraksınlar beni bakalım nasıl da arkama bakmadan işe kaçıyorum :)
Böyleyken böyle işte....4 ayın sonunda (evleneli 4 ay oldu da geçti bile  :) ) aileleri ziyaret edebiliyoruz. Bu haftasonu ikimizin birden boş olduğu tek haftasonu. O kadar yoğun çalışır haldeydik ikimiz de. Bırak aileleri birbirimizi adam gibi göremedik şekerim. Sözüm ona yeni evliyiz de cicim ayları da da da da ....
Geçen ay babam anneme dert yanmış hafiften "Çocuklar evleneli kaç ay oldu hala gelmediler bi el öpmeye, yemeğe". Gören de çok gelenekçi bir aileyiz sanacak  ama canı çekmiş babacığımın damadıyla şöylee bir rakı keyfi yapmayı. Annemden gelen cevap durumu pek güzel özetlemiş de babam o cevap üstüne ağzından tek bir kelime bile çıkamadan gülmeye  başlamış.
İşte annemin cevabı:
"Ayol onlar daha birbirini öpecek vakit bulamadılar da seni beni mi öpmeye gelecekler!"
Yerim kız senii anneeee  :)) Vakit olsun hepinizi birden öperim. Öpücüklere boğarım hatta ama durum ortada. Totom yer görmeden çalıştım. Tatili de öyle bi hak ettim ki sormayınn. Ağustos ayı şenlik ayı ilan edildi bile. Planlar hazır. Deniz beni bekler. Denizkızlarını öpmeye de gitmek lazım.

Uzun lafın kısasııııı yarın sabahtan Adana'ya gidiyoruz. Yarın akşam aile yemeği var (20-30 kişi falan sanırım). Sağolsunlar herkesi tek tek görmeye gitmeyelim ya da günde 8 yemek planı yapmayalım diye tek atışta hallediliyor bu işe. Herkes bir arada. Gelin de ortada  :)

Pazartesi akşamı da dönüyorum canlar-cinler. Dedikodularım olabilir, bekleyin.....

 Eeeen tatlısından, mutlusundan, huzurlusundan ve de serininden bir haftasonu dilerim size. Hadi sizi de öpeyim de görev bitsin!!

Baş baş....

7 yorum:

Gulcin dedi ki...

klimayi acip yemegi oyle yersiniz artik NzN bir sey olmaz :)

annenin cevaba bayildim yuzumu guldurdu inan :)

o zaman biz de opelim seni boyle devam etsin bu zincir :)

adana hikayelerni bekliyoruz :)

zoitsa dedi ki...

şu yumurta ve kapı olayı bende de mevcut maalesef..gez kuzum bol bol ye:)

Demet dedi ki...

Sana iyi yolculuklar. Al benden de o kadar bu ara calisasim yok. Annenin lafina da cok guldum :)

Imge dedi ki...

Annenin cevabına koptum..:))))
Güle güle gidin gelin Adana'ya bakalım..:)
Sevgiler..

... dedi ki...

Evdeyken, ofisteyken iyi de kafamı dışarı uzattım mı nefes alamıyorum ben de. Felaket havalar, kolay gelsin sana burada da Adana'da da:)

Annenin yorum süper, kahkaha attırdı:)) Bir de aile ziyaretini topluca 1 yemekte hallediyor olmanız süper fikir. İyi eğlenceler:))

sine'mden dedi ki...

yorucu bir serüven seni bekler :)sıcağı fenadır ama her kıvrımında klima vardır,merak etme :)bol öpücüklü bir haftasonu olacak besbelli en az 20-30 olur o sayı,duyan gelir bence söyliyim:))

Barbygirl_here dedi ki...

Iyi yolculuklar canim,sen sicaklar yakiniyorsun bense soguktan :) Dunyanin dengesi bozuldu :) Biraz sicak buraya yollasan fena olmaz, optum ^*^