10 Oca 2011

Nişanı da Atlatlık Artık Ver Elini Nikah Memuruuu

Ohh beee!!
Bu haftasonunu kazasız belasız ama bol kahkahalı ve de rakılı atlattık, bittii.....
Ayıptır söylemesi beni istediler eh biz de uygun gördük ailece verdik  gittiii.

İlginçtir ki bende zaten heyecan falan yoktu. Tek bir derdim vardı o da kahveleri karıştırmadan verebilmekti. Ohh herkes bana sağlam bir kıyak yaptı ve sade kahve istedi. Tek seferde bitti o iş de. Sevgilimin tuzlu kahvesi ablam ve canım arkadaşım tarafından hazırlandı ve özenle ikram edildi. Güle oynaya ve de hiiç çaktırmadan 2 yudum aldı. Üstüne bol geyikler yapıldı ve hemen ardından nefis, az şekerli kahvesi ikram edildi damat beye.  Kıyamam zaten ben O'na :)) Hiç çaktırmadı ama 3 gün boyunca uyku uyumamış zavallı.

Kız isteme kısmı bizim ailede olduğu kadar geyik muhabbeti ve kahkaha ile mi geçiyordur diğer ailelerde de bilemem ama gecenin sonundaki yemekte ilk rakılar kaldırılırken sevgilimin  her iki babaya da ayrıca teşekkür etmesine sebep olacak kadar keyifliydi bizde. Sevgilimin "Ben bu kadar kolay olacağını bilseydim 3 gündür diken üstünde dolaşmazdım" demesiyle kahkahalara gark olan anne-baba tayfası ayrı bir keyif aldı durumdan.

Ablamın eşinin " Eee siz niye gelmiştiniz bugün" demesiyle başlayan isteme faslı , damat beyin babasının     "bir bardak suyumu içeyim de hemen söyleyivereceğim" lafı ile ilerledi ve "hadi bakalım hayırlısııı, gelsin yüzükler, içilsin kahveler" nidalarıyla her iki ailenin de üstündeki yükü atmasıyla son buldu. Aradaki güzel laflar da cabasıydı. Ben gün boyunca sandalye tepesinde (gelin muamelesi gördüğümden değil, yer kalmadığından!) suratımda kallavi bir gülümseme ile seyrettim olan biteni.
Gerçekten çok keyifli ve bir o kadar da kolay oldu. Aileler rakı etrafında toplaştı. Herkes birbirini pek sevdi. Akşam yemekler yendi, kahkahalar havalarda uçuştu, rakı şişeleri bir geldi bir gitti, yetmedi aile büyükleri otellere yerleştirildikten sonra genç tayfa kendini bara zor attı, gece kim nerede yattı bilemedi ve ertesi sabah kafalarda boş rakı şişelerini zulalamışız edasıyla kahvaltılar edildi, öpüşüldü, koklaşıldı ve evli evine, köylü köyüne dağıldı gittiiiiii.

Biz sevgiliyle eve girdiğimizde rahat rahat, kocaman kocaman bi sarıldık ve doyasıya öpüştük. Üstümüzden tır mı geçti, kamyon mu çarptı bilemedik. Saat 22:30'da bayıldık kaldık zaten.

Bu isteme-verme-yüzükleme faslını alnımızın akıyla atlattık darısı düğünün başına diyor ve de kaçıyoruuummmm.

32 yorum:

Deli Anne dedi ki...

haydi maşallah... Allah tamsmına erdirsin

Sazan dedi ki...

Hayırlı olsun kuzumu, Allah tamamına erdirsin, büyükleri ellerinden, küçükleri gözlerinden, sizi yanaklarınızdan öperimmm...

Babaya selammm...

Demet dedi ki...

Tebrikler cicim, dugun de boyle rahat ve guzel gecsin, opuyorum :)

NzN dedi ki...

Deli Anne,
teşekkür ederizzz :)

Sazan'ım,
çook teşekküür ederiz canımm. baba bir keyifliydi ki sorma :)

Demet'cim,
sağol canım. düğün de böyle geçer gider gibi geliyor bana, bakalım :)

Pilli Petro dedi ki...

allah tamamına erdirsin canım çoook mutlu olun hepte böyle şanslı gitsin işleriniz inşallah :)

NzN dedi ki...

pilli'cim,
sağolasın. artık şans bizim evin yolunu tutturmuştur umarım. hani öyle bi kapıdan ce-öö yapıp kaçmaz :)

sine'mden dedi ki...

ohh ohh rahat olmuş bu fasıl, diğeride çorap söküğü gibi gelir geçer...maşallah diyelim,heryeri kaşıyalım :)) ve şimdi düğüne konsantre olalım lütfen,rakıyı bünyeden atalım,bir sürü iş var!!!

SeV@L dedi ki...

En kötü gününüz böyle olsun. Her işiniz kazasız, belasız, sorunsuz bitiversin :)

Burcu Çalışkan dedi ki...

ne güzel herşey keyifle başlamış nzn, keyiflede devam etsin inşallah :))

Cincüce Banu dedi ki...

Aaay ne güzel. ben hiç sevmem öyle kasıntı usulleri. Sizinki ne güzel, ne şenlikli geçmiş. Oh, darısı düğüne. Bir yastıkta kocayın e mi!

Cincüce Banu dedi ki...

Ayrıca düğün dernek hazırlıklarından blogun da nasiplenmiş. yeni tasarım güzel olmuş. Güle güle yaz.

NzN dedi ki...

sine'mden,
kız rakı bünyeden çıkarsa bizim işimiz rast gitmez wallaha :)

sev@l,
ameenn, haleluyaaa, totoyu kaşımayı unutmayalım lütfennn

burcu'cum,
sağol canım. sana birsürü gelin gönderirim derken ben mi geliyorum ne!! :)

banu'cum,
iki aile de geyikçibaşı çıkınca böyle oldu. hoş annem kilitlendi kaldı aslında ama geri kalan tayfa açığı kapatmayı iyi becerdi. biz ikimiz de kasıntı işlere gelemeyiz çift olarak. rahatlık temalıydı zaten organizasyon :)
cicilerimi beğenmene de sevindim!!

Kırmızı Çizmeli Kedi dedi ki...

Eheheh güzelmiş len... Düşünüyorum da beni istemeye gelse birileri... Yani diyorum ki öyle bi adam olsa mesela canından bıkmış, kendinden geçmiş, o kadar geçmiş ki benimle evlenmeye karar vermiş yani:))) Olsa ve beni istemeye gelse, değil benim ailem, tüm sülalem, uzak yakın hısım akraba hatta yan komşu ve karşı site insanları bile bayram eder la. O kadar diyorum bak sana:)))
Hayırlı olsun balım. Allah tamamına erdirsin, yüzünüzü kara çıkarmasın inşallah...

A-H dedi ki...

Canim ne guzel olmus boyle, Allah daim etsin umarim sonuna kadar neseniz, sevginiz boyle daim olsun. hatta artarak cogalsin sizinle birlikte ;)

Iyi de bizi resimsiz birakmak olurmu yahu, illaki de fotograf isteriz degil mi ;)

NzN dedi ki...

kedi'cim,
ahahah zaten bizde de bütün memleket kutlama yapıyor 1 haftadır. ohh be bunu da verdik diye... zira seni de alan olur meraklanma. benden de ümidi kesmişlerdi bak!

A-H,
amin amiiinnnnn
yahu ben bloga kendi fotolarımızı koymuyorum biliyorsun :)
ama nasıl yapsak da seni mutlu etsek diye de düşünmeye başladım bak şimdi.

battodol dedi ki...

hadi hayırlı olsun o zaman :)
gelinlik tamam mı gelinlik?

EmeL dedi ki...

Allah mutluluğunu, heyecanını hiç bozmaz inşallah .

NzN dedi ki...

battodol,
sagol canımcım. gelinliğe sıra gelemedi henüzz ama artık sıra onda:) tek tek hallediyorum hepsini...

emel,
amiinnnn

Sittirella dedi ki...

Nasıl denir?
Kem gözlere kurşun.
Mutluluğunuza gölge düşmesin.
Kalbinizde bir anlık şüpheye yer açılmasın.
Elele, gözgöze tüketin bu ömrü.
Sübaneke yareppim dinimiz amin!

cenebaz dedi ki...

Hayırlısı olsun, allah en kısa sürede tamamına erdirsin:))

A©G dedi ki...

oh maaşallah, allah bir ömür mesut etsin , mutluluklar dilerim

NzN dedi ki...

sittirella,
ama ama ne güzel dilekler bunlar böyleee!!!!
daha da güzelleri hepinize umarım ciciimm :))

cenebaz,
çok teşekkür ederimm

A-G,
maşallah tabii hemşom, maşallahh.
totonu motonu kaşı işte bi yerlerini de nazarlar uzaklarda kalıversin:)
sağolasın!

minimalist dedi ki...

tebriklerrrr, Allah tamamına erdirsin; gerçekten hoş bir isteme-verme olayı sözkonusu olmuş :))

NzN dedi ki...

minimalist,
teşekkürlerrr
bizimki gerçekten pek keyifli geçti, darısı isteyen herkesin başına diyelim:)

Nihan SARI dedi ki...

AAhh mürüvetini görmek de nasip oldu ya, gam yemem artık. bunu ciddi söylüyorum canım.vallaha çok mutluyum. sakın bana verdiğin sözü unutayım deme. ben hatırlatayım da..du dum du dum du dum..

NzN dedi ki...

Nihaaannn :)))
yeme gamları sakın ha!!ben o sözü unutmadım, unutmayacağım da ama önce bi gelinlik bulmam lazım cicim! benim beğendiğim gelinlik bitmi. gördükleri en rahat gelinlerden biriymişim de vıdı bıdı anlattılar bir kamyon laf.
araştırmalara devam. olmadı çarşafa sarınır giderim artık düğüne :)

Cheetos dedi ki...

birden kendi nişan faslımı hatırladım, tanışma, isteme, söz, nişan hepsi bir arada olunca babam "ben bu akşam sadece istenecek sanıyordum" demişti.. napalım eksik bilgi vermişisz.. :))

hadi allah tamamına erdirsin..

NzN dedi ki...

Cheetos,
bizde de hepsi birden hem de kapıdan girdikleri andan itibaren 45dk içinde oldu bitti:) sonrası muhabbet, yeme-içme...
ahaha senin babanın durumu da pek eğlenceli olmuş ama :)
geçenlerde bir arkadaşım bu hikayeyi anlatınca biz sadece oturmaya ve tanışmaya geliyorlar diye beklerken damadın annesi pat!diye istedi dedi. ona da bolcana gülmüştüm

pepper furnival dedi ki...

küçük altını hazırladım, bekliyorum :)
öperim

NzN dedi ki...

pepper furnival'im,
bi cumhuriyet falan hazırla bari be!! :))

OiP dedi ki...

Uhhuuu!!! Ben orda burda organizasyon yaparken az kalsın evlenip çoluk çocuğa karışacakmış bizim NZN:))
Çok tebrik ediyorum, Allah tamamına erdirsin inşallah:))

NzN dedi ki...

Oip'ciimm,
sen boşla beni buralarda bak arkadan ne işler çeviriyorum ben :)
bir daha geldiğinde bi bakmışsın kucagım da bebeyle poz veriyorum blog camiasına :))

teşekkür ederim canım benimm