4 Haz 2010

Haftadan Kalma

Akşamdan kalma demeye dilim varamadı, elim de yazamadı. Resmen haftadan kalmayım! Cuma Edirne'ye gitmemizle başladı bu içme seansları ve dün akşama kadar devam etti. Sadece pazartesi akşamı durdum. Onun dışında her akşam sokaklarda içe, sürte geldik cumaya. Ohh iyi ki de geldik. Zira bugün zorlar durumda beni...Damarlarımdaki alkol oranını düşürmem lazım artık. En sevdiğim gün oluverdi şu anda cuma. Hele cuma akşamına bayılacağım. Tezahüratlarla bekliyoruz efenim pek kıymetli cuma akşamını...
Sonunda canımcım arkadaşımla evimin keyfini çıkartabileceğim bu akşam. Uzun zamandır seyretmeyi çok istediğim ve bir türlü beceremediğim 2 filmi birden bu akşam seyrediyorum. Uyuyakalmazsam tabii :))

En ballısından, bol kahkahalısından bir haftasonu dilerim herkesleree....

p.s.Benimkinin sıfır alkollü olacağı kesin. Kesin mi gerçekten?!!

2 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

ptesi enerjik bir şekilde bekliyoruz o zaman :))

NzN dedi ki...

Burcu'cum,
Güya bu pazartesi bir enerjik başlamıştım ama cumaya kadar tepe tepe harcadım geçen haftasonu depoladıklarımı:))
Haftasonu tekrar fullenip gelmek lazım.

Öperim