24 Nis 2012

Buradayım!

Sesim soluğum çıkmıyor. Çıkamıyor. Yazmak istemediğim için ses veremiyorum. Aynı zamanda okumuyorum da. Sadece bloga karşı değil bu ilgisizliğim. Kitaplara karşı da böyleyim. Okumama-yazmama dönemine girdim sanırım. Nedenini bilmiyorum...

Neler oluyor bu dönemde peki?

* Bugün hamileliğimin 36. haftasını da doldurmuş bulunuyorum. Bizim cimcime her an gelebilir. Geçen hafta minicik bir kanamam olduğu için doktor yogayı, 1 saatten fazla ayakta kalmayı yasakladı. Son günlerde bol bol yayıyorum :) Benim için çok zor tabii böyle sakin sakin yaşamaya çalışmak. Zira daha geçen haftaya kadar fıttıdı fıttıdı sokaklarda dolanıyordum. Fakat şu bebe insanını en az bi 10 gün daha içerde tutmaya çalıştığımız için sakinleşmek mecburi oldu. Zira henüz kendisi karınca yavrusu kıvamında. Biraz daha dursun içerde de büyüsün cimcime. Şöyle totosu ısırılacak kıvama gelsin hele bi de ondan sonra aramıza katılıversin. Hem zaten babası da seyahatte. Haftaya salıya kadar yok. Babamız geldikten sonra istediği zaman gelebilir hanımım.

* 08 Nisan'da baby showerını da yaptık yavrunun. Ne kadar güzeldi anlatamam. Düğün gibiydi. Tüm sevdiklerim orada. Eller göbekte yedik, içtik eğlendik. Ben doğunca bu kızın totosunu ısıracam diye dolandığım için ortalarda önden prova olması açısından şöyle de bir pasta hazırlamışlar bana  :) Ben de o totoyu yedimm!!!  :)
 
* Baby shower sonrası anneannemiz de burda olduğu için geri kalan tüm eksikleri tamamlandı cimcimenin. Kıyafetleri yıkandı. Dolaplara yerleştirildi. Hastane çantamız hazırlandı ve yatak odasında yerini aldı. Hazır kıta bekliyoruz anlayacağınız. 

* Artık kontrollerimiz haftada 1 yapılıyor. Sık sık doktora gider olduk yani. 35. haftada kilosu 2350gr'dı.

* Toplamda 10 kg almış bulunuyorum. Doğuma kadar kaç olur göreceğiz. Şimdiye kadar çok aktif olduğum için kilo alımım gayet iyiydi. Artık evde semirme moduna geçtiğimden şu dakikadan sonra bakalım ciddi bi artış olacak mı kilo konusunda!!

* İçimdeki yavrunun hareketleri pek sert artık. Kafayı aşağıya çevirdiği için yukarıdan popo ve ayaklar ile sağlı sollu çalışır oldu hanımım. Ciddi ciddi can acıtıyor. İçerden içerden dayak yiyorum sürekli olarak. Hele bazen gerinir gibi bi hareketler yapıyor da nefesimi kesiyor. Anneye tekme atılır mı hiç taş olursun diyorum da bu yeni nesil yemiyor anacım bu eski numaraları. İnadına inadına hurafe onlar der gibi çakıyor içerden de susuyorum ben de el mahkum. Hele bazen mesanemin üstünden şöyle bi pike yapıyor allahhh bu sefer kesin yaptım altıma dememle geçmesi bir oluyor. Hani kazara fazladan oyalansa oralarda resmen altına işetir insanı öyle diyeyim, anlayın ne kadar vahim durumdayım. 

* Hatun mesanemin üstüne de yerleştiği için mesaneyi küçülttü. Dolayısı ile çok daha sık tuvalete gider oldum. Zaten günde 3lt'den fazla su içer, normalde de çok sık tuvalete giderdim. Şimdi bebenin bezlerinden kendime bağlasam mı acaba diye düşünüyorum.Allahtan bu durum geceleri de aynı şekilde devam etmiyor. Genelde gebeşler son aylarda gecede 3-4 defa kalkıp tuvalete gidermiş. Maşallah ben fosur tosur uyumaya devam ediyorum. En çok 1 kez tuvalet için uyanıyorum o kadar. Zaten bu bebe rahmime düştüğü andan itibaren hayatımda uyumadığım kadar çok uyur oldum. Şu dönemde bana yaptığı uykuları doğduktan sonra kendi hanesine skor olarak kaydetmesini bekliyorum. Beklentim çook büyük yani :)

İşte gördüğünüzü gibi bende son zamanlarda bebe, hamilelik  gibi konulardan başka bir haber, konu yok. Hayatım bu oldu. Belki de ondan yazamıyorumdur. Bir tane de kendi fotoğrafımı koyup kaçıyorum ben. Haydi kalın sağlıcakla...










7 yorum:

zoitsa dedi ki...

yesinler o içinde hakimiyet kurmuş prensesi:)

La Loba dedi ki...

Bundan sonraki yazıyı ancak doğumdan sonra yazabilirsin o da aylar sonra :)

Allah kolaylık versin, pırt diye doğurursun inşallah.

A-H dedi ki...

valla pastayi gorunce geldi herhalde hatun kisi dedim :)))
bizde bekliyoruz burada merakla, hayirlisi ile gelsin bakalim seni cok fazla uzmeden ;)

Cincüce dedi ki...

Hi hi hi! O pastapopo ne komikmiş öyle.
söyle o Bayanküçüktekme'ye, yerinde dursun, beklesin azıcık. Bir de sana bir yazı yollamıştım bugün. Tam senin gündemine uygun. Bari buraya da koyayım. Pratik Anne yazmış. gerçi senin bızdığın o kadar bekleyeceğini sanmıyorum ya, neyse...
http://pratikanne.com/2007/06/dogum-gecikirse.html

Pilli Petro dedi ki...

baya olmuş son posttan sonra küçük hanım gelmiş olmalı ? ne durumdasınız ses ver bakalım.

öpüyorum çokça

CEPAYNASI dedi ki...

cimcime geldi sanırım,
sessizliğe bakılırsa....
umarım her şey yolundadır:)))

Mina dedi ki...

iiiiiiiiiiii... az kaldııı :) çok heycanlı bir süreç :) Pasta çok komikmiş!