30 Ara 2011

Yeni Bir Yıl Benim İçin Yeni Bir Hayat

Eskiden yılbaşı yaklaştığı zaman içim içime sığmaz, taşardım. Yakınlara minik hediyeler almak için koşturur, çok önceden ince hesaplar ile kime ne alacağımı tespit eder ve özel özel paketlerdim o hediyeleri. Yıllar geçti yılbaşı da anlamını yitirdi. Aslında yitirdi denemez. Hala severim kutlamaları. Kutlamaya sebep olacak her türlü okazyona kapım açıktır ve fakat artık anlamı değişti yılbaşı gecesinin. Evden başka bir yerde olmayı pek istemiyorum artık. 5 liraya sattıkları şeye o geceye özel 55 lira ödemek istemiyorum. Saçma geliyor. İstanbul'un trafiğinde kaybolmak istemiyorum yılbaşı gecesi. Yine İstanbul mekanlarındaki sarhoşlarla uğraşmak, üstüme votka-bira yağmasını da istemiyorum. Artık hediye de almıyorum. O da saçma geliyor. Yeni yıl geliyor diye neden deli gibi alışveriş yapalım ki? Sadece etrafımdaki küçük insanlara hediye alıyorum, o kadar. Onlar sevinsinler, o günün biraz daha özel bir gün olduğunu, umutların hala ayakta durduğunu bilsinler, yüreklerine öyle yerleşsin istiyorum çünkü....Büyükler de artık doğum günlerini beklesinler cicim :)
Ve fakat yeni yılı da evimde tüm neşesi ile karşılamayı da ihmal etmiyorum tabii ki. Dostlar ile şenlenen masamızda misler gibi yemeklerimiz olacak, tombala oynanacak, tabuda kızlar erkeklere karşı savaşacak ve pek tabii ki 12 geldiğindee 10'dan geriye sayılacak ve yeni yıl kocamın dudaklarında karşılanacak :)

Bu yıl (neredeyse) 32 yıllık hayatımın en farklı yılbaşı gecesini yaşayacağım. İçimde minnak bir kız çocuğu ile giriyorum yeni yıla. Minik minik kıpırtılarını hissediyorum. Her biten yılın bütün tatsızlıkları da beraberinde götürdüğüne hep inandım ben. Hala da inanırım. İnanmaktır her şeyin başlangıcı çünkü...
Yeni yıl, adı üstünde yepyeni bir yıl. Sanki yıllık detoks gibi... Gece12'yi vurdumu bütün pisliklerimizden arınıp, eski kabuklarımızı çıkartıp 2012 kostümlerimizi giyeceğiz, ruhumuz  yenilenecek. Biz yenileneceğiz. Ben buna inanıyorum. Hep yeni gelen yılın güzellikler getirmesini diledim herkes için. Herkesin kendi için en doğru "güzelliği" neyse o gerçekleşsin istedim.

Ben bu yılı anne adayı olarak kapatıp 2012'de ANNE sıfatını ekleyeceğim  bu hayattaki tanımlarımın yanına. Dolayısı ile bu sene yeni yıl benim için yepyeni bir hayat demek. Heyecanla, mutlulukla, coşkuyla ama en önemlisi yüreklerimizdeki sevgiyle girelim yeni yıla ve katlana katlana büyüsün hayatlarımızdaki güzellikler.

                                               En tatlı yılınız olsun canlar - cinler!!


5 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

yerim ben o içindeki küçük kızı. mutlu mutlu anne ol ol yeni yılda arada bize de gönder sevelim :))

iyi senler nzn cım :)

La Loba dedi ki...

Bütün dileklerin gerçek olur umarım ömrün boyunca.

Mutlu yıllaaaaaaaaaaaaaar :)

Cincüce Banu dedi ki...

Size anne diyebilir miyim?
:)
Çok çok çooook güzel geçsin yeni yılın. Hep gülümseyerek anımsayacağın anıları biriktirdsin kalbinde, zihninde.

Barbygirl_here dedi ki...

Ah coktandir yoktum ben,bu haberi kacirmisim,tebrikler canim,eminim cok iyi bir anne olacaksin ^_^ Espri anlayisin ve algi acikligin umarim kizina da gecer ^_^
Umarim musmutlu bir sene olur senin icin,opuyorum ^*^

Demet dedi ki...

Kuzucuguna saglikla mutlulukla kavusursun insallah yeni yilda. En guzel hediye onlarin o guzel kokusu, insan hem koklamaya kiyamiyor, hem de her dakika koklamadan edemiyor bilesin :) Sevgiler..