17 Kas 2011

Yazasım Yok. Hem Yazacak Çok Şey Var Hem de Hiç Bir Şey Yok!

Bu havalar beni benden alıyor. Evimde kalasım, sıcacık çorbamı içesim, televizyona boş boş bakasım var sadece. Bir de durmadan internette araştırma yapmayı, yeni ilgi alanlarım hakkında araştırmayı istiyorum. Buz gibi de olsa hava sahilde yürüyüş yapmak, üstüne sıcacık bir çay içmek ve en çok da kocamı görmek istiyorum bu aralar. 3 haftadır yok yine. Tak etti canıma. Yetti gari. Evde tek başıma olmak istemiyorum. Dışarıda program yapacak gücü de kendimde bulamıyorum. Zaten bol bol da uyuyorum :)
Kış huzursuzluğuna yakalanmış ayı yavrusu gibiyim allah sizi inandırsın. Canımın istediği şeyleri yapamamanın getirdiği bir gıcıklık durumu da var üstümde ayrıca. Hal böyle olunca düzenli yazamaz hale geldim ben. Nedenlerini yakın zamanda açıklayacağım. O zaman hak vereceksiniz bana. Gerçekten de haklı sebeplerim mevcut, demedi demeyin :)
İnsanın içinden yazmak gelmeyince de olmuyor bu iş. Gerçi son zamanlarda en azından blogları okumaya kaldığım yerden devam eder oldum. Bu bir gelişmedir bence. Değil mi? Tam da burada "Eveeeeettttt" demeniz gerekiyor. Duyamadım?? Hah! tamam. Teşekkür ederim.
Yavaş yavaş blog alemine dönesim var. Fakat tek rölantide çalışan da ben değilim. Farketmedim sanmayım. Takip ettiğim bir sürü blog uyumaya benden önce başladı. Ses, seda yok. Birileri okuyup üfledi mi bu blog alemine nedir allasen?? Hep beraber okuyalım, üfleyelim, kurşunlar döktürelim, cinleri-perileri kovalayalım, sonra da totomuzu kaşıyalım da eski tempomuza dönelim.
Ben şimdi bunları dedim de bakalım bundan sonraki post ne zaman gelecek :)

Öperim hepinizi hem de tek tek ...
Haydi kalın sağlıcakla!

10 yorum:

... dedi ki...

Hoşgeldiiin ve Eveeeettt:D Ben uyumuyorum vallahi bak hemen bittim burada:D

Babacığının sağlığı ne durumda?? Düzelmiştir umarım.

O zaman umarım tez zamanda kocana kavuşursun diyor, bir sonraki postunu da arayı açmadan bekliyorum^^

www.macerakitabim.com dedi ki...

Eveeeeeeeeeettttt!!!!!!
Hava da oek bir soğuk ama! Bu havada insan kçşesine çekilmek istiyor. Nedense ben de program yapmak istemiyorum bu aralar. İşe gitmek gerek!!
Geçer, boşver:)))
Sevgiler

Nihan dedi ki...

sen yaz biz okuruz...canlanmak gerek tek tek..:))

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

sonra ki post en yakın zamanda gelsin lütfen, böyle sevdiğim blogkardeşlerim yavaşlayınca ben de yavaşlıyorum. Ama herkes hızlanınca utanıyorum yazmalıyım diye dürtüyorum kendimi.
Hadi hep beraber susmayalım ;)

çay ve simit dedi ki...

Elimde olmayan sebeplerden dolayı adres ve isim değişikliği yaptım haber vereyim dedim :))

NzN dedi ki...

Joy,
babam iyi de kendine dikkat etse çok daha iyi olacak. ağır kaldırmaması gerekirken ağır kaldırmış, şimdide stent kaydı mı acaba kaygısı oluştu. doktora gidecek bu hafta, bakalım...

NzN dedi ki...

özlem öztürk,
işe gitmek gerek olmasa, para denen şey olmasa bu hayat çoook daha güzel olmaz mıydı mesela? :)

NzN dedi ki...

nihan,
kendi kendimi dürtüyorum cicim canlanalım diye:) ama seni pek canlı-kanlı görüyorum bu aralar:))

NzN dedi ki...

çay ve simit,
kız canım çekti bunu da yazarken:p
iyi oldu haber ettin, kim diye bakar bakar dururdum ben :)

Cincüce Banu dedi ki...

Eveeeeetttt!
Çimdikle (ya da cimcikle) beni de ben de uyanayım.