25 Şub 2011

Hamster Gibiyim!

Resmen kendi dairesinde koşan koşan ama bir arpa boyu yol gidemeyen hamster gibi hissediyorum bu aralar kendimi....
Düğüne tam 2 hafta kaldı. İşler çıldırmış durumda. Hem işe hem de düğün ile ilgili organizasyona yetişemiyorum. Artık bütün işler bitsin istiyorum. Düğünden en azından 1 hafta önce şöyle bir arkama yaslanmak ve derin bir ohh çekmek istiyorum ama pek mümkün gibi görünmüyor.

Düğün hazırlıklarını şöyle tadını çıkara çıkara yaşayamıyorum resmen. Söylenenlere göre de hep böyle olurmuş zaten. Gerçekten öyle mi?? Eyy  siz evliler. Evet evet size sesleniyorum. Sizler de aynı süreçten bu şekilde mi geçtiniz?? Evet deyin de içim rahatlasın :))

Yarın büyük gün!!! Kızların sürprizini göreceğim sonunda. Dın dın dın dınn...... Çoook heyecanlıyım. Sürekli arayıp arayıp kıs kıs gülüyorlar ve "sürprizlerimiz var sanaa" diyerek kapatıyorlar telefonu :))
Yarın benim bekarlığa vedam var. Olleeyyyy. Acayip heyecanlıyım bu konuda.

Hadi artık cumartesi olsun da meraklının önde gideni, bayrak sallayanı ruhum huzura ersinn.....

Detaylarla yakında yine sahalardayım. Yani umarım....

Tatlı cumalar dilerim hepinize tek tek....

Kocaman sevgilerimle.


8 yorum:

Kırmızı Çizmeli Kedi dedi ki...

bekarlığa veda partisi diye yüz elli kiloluk bi de dansçı getirirlermiş sana oba ne gülerim ama:)))) lan yıllık izninin bi kısmını kullanma hakkın yok mu senin anacım. kullan rahat et:)

kutupayusu dedi ki...

evet ya.... hep bi kargaşa telaş oluyo... normal yani ... rüzgar gibi geçip gidiyo ... ama güzel telaşlar bunlar..herşey çok güzel olacak ..telaşlanıp üzme kendini ... bol bol eğlen ve tadını çıkar şu süprizin derim ...
mutluluklar nzn cım ...

SeV@L dedi ki...

Hep böyle olsun telaşların, dertlerin be anacım. :))

Sonu mutlu biten masallar gibi :)

Size iyi eğlenceler. Bizim yerimize de kudurun :)

Sevgilerimle

La Loba dedi ki...

Zor işler ama çook heyecanlı :)
Kolay gelsin.
Darısı başıma inşallah :D

Sittirella dedi ki...

Güzelim biz öyle hızlı karar verip öyle çabuk evlendik ki... bir tek gelinliğimle kuaförün kapısından çıkarken eşimin bana hayranlıkla bakan gözleri çakılıp kalmış beynime :)
Gerisi silinmiş gitmiş.
Bulanık görüntüler, ''evet''ler, kahkaha ve neşe dolu sesler var hafızamda.
Dilerim çok mutlu olursunuz, can-ı gönülden diliyorum size bunu :)

Cincüce Banu dedi ki...

Hiiii! Ne kadar az kalmış. Ben niyeyse daha sonra nisan-mayıs gibi yazmışım kafama. Amanın! Kolay gelsin.
Bizde işlerin nasıl yürüdüğünü anlatsam sana hiç faydası olmaz. :) Biz bütün bu süreçlerin üstünden sırıkla yüksek atlamayla geçtik. Gittik gün aldık, ertesi hafta sabahın köürü bir saate evlendik. HAtta bizden önce genç bir çift vardı, muhtemelen evden kaçmışlardı ve gittik bir de onlara şahitlik yaptık :)))

sine'mden dedi ki...

neyse bi ses duydum sende,yorgun bi ses :) olur olur; öyle koştururken birden kendini nikah memuruna evet derken bulursun kendini :) sürprizi senin kadar merak ediyorum desem yeridir :) iyi eğlenceler...

Meyra dedi ki...

bir evli bayan olarak aynı yollardan geçtik rahat ol canım yanlız değilsin:)) ama hepsi düğünden sonra bitecek bu günleri anlatıp sevgiliyle muhabbetin dibine vuracaksınız:)) benden söylemesi..tadını çıkar az stres, bol keyif...