7 Eyl 2010

8 ayın çarşambası...

...2 güne denk gelirse ne olur? Ne olacak olan zavallı bana olur!! Ayaklarım totoma çarpa çarpa koşturur halde yaşıyorum son zamanlarda. Yapılacak bir sürü iş var ve her daim içlerinden seçerek "en acil" konseptine girenleri yaparak devam ediyorum hayata. Eee hal böyle olunca da doğal olarak o liste hiiç eksilmiyor. Ne uyuz di mi? Olsun ben mutluyum. Babam iyi daha ne olsun :))

Biliyorsunuz bu yaz babacığımın hastalığı yüzünden balyoz yemiş halde geçti. Ailecek toparlıyoruz kendimizi yavaştan. Bugün güzel bir haber geldi mesela. Babamın sondasını tekrar çıkartmayı denediler (hastaneye yattığından beri 3 oldu deniyoruz ve prostat çok büyüdüğü için bir türlü olamadı ve her seferinde tekrar takıldı o sinir bozucu zımbırtı) ve biraz önce hayatımda en çok sevindiğim çiş haberini aldım!!! ta ta ta taaa babam çişini yapabildi. Tekrarlayabilecek mi diye heyecanla bekliyoruz. Dua edin. Siz de dua edinn. Dua edin olur mu? Duaya inanmayan gülümsesin babamı düşünerek. Kendisi pek güzel güler. Gülen insana da ayrı bir bayılır laf aramızda :)
 Yaz yaz bitmez. Hızlıdan maddeler halinde update vererek kaçıyorum. Çok da umrunuzdaymış gibi sanki benim  hayatımda neler olduğu :)
  • Babam toparlıyor. Ciğerlerdeki su geçen hafta itibariyle bitti. Cadı bir insan olduğum için nazara mazara inanırım ben. Ondan dolayı pek baba haberi geçmiyorum detaylı olarak. Bomba gibi olunca yazarım toptan belki... Kalp büyüklüğü normale döndü. Kaburgalardaki kırıklar geçti. Beyindeki ödemler için kullandığı ilaçları bıraktı. Hafızayı yakaladı!!! Arada minik şeyleri hatırlayamasa da hiiiç enemli değil o kadarı. Sadece tansiyon sorunları devam ediyor ama son 2 gündür o kısım da baya bir iyi. Tek sorun sonda. Onu da halleder gibiyiz. Demiştim size öpe-koklaya-seve seve iyi edeceğiz diye...
  • Hatırlarsanız ev almıştı sevgili ve bir heyecan içini yaptırmaya başlamıştık. Hastane olayları ile birlikte o evi rafa kaldırdık. Ustaları durdurduk falan...Son 2-3 haftadır indirdik raftan ve tekrar toparlama girişimlerindeyiz. Ne zor şeymiş anacım usta-pasta olayları... Laf anlatmak ayrı bir zor. Anlattığın lafın anlaşıldığını anlamak ayrı bir hikaye. Anlaşılanı hayata geçirtebilmek bambaşka bir hikaye :) Ev ciddi ciddi toparlandı. Altyapı tamamen değişti. Boya-badana işleri bitti artık sadece dolaplar kaldı ki onları da ustalar bayramda da çalışarak bitirecekler ve biz bayram sonrası hafiften taşınacağız. Sanırım. Umarım...Adamları bayramda ben çalıştırmıyorum zalim demeyin bana. Kendileri geciktiler ve yetiştirmeye çalışıyorlar şu anda... Dolayısı ile çalışmaları pek doğal. Bence yani...
  • Son eksikleri tamamlamak ve hayata yetişmek  için sevgili NzN'nin son haftasını  şöyle özetleyelim; Bir bakmışsınız NzN marangozhanede. Bir bakmışsınız Koçtaş'ta . Sonra bir anda zıplamış ve İkea'ya gitmiş. Kaşla göz arasında oradan Tepeüstü'ne giderek duşakabin, batarya falan seçmiş. Bu 2 mekan aralarında gidip gelirken 1808 mail atmış. 15 toplantıya girmiş. Toplantılardan hiç bir sonuç alınamamış. Tekrarlanacak. Arada Edirne'ye babasına gitmiş. Yayına yine acil film yetiştirilmiş. Yurtdışından 2 ayrı arkadaş grubu ağırlanmış ve 2 ay aradan sonra resmen çakırkeyif olmuş. Ofis işlerini bir türlü toparlayamamış. Bu halde akşam evde çamaşır yıkamış ama eve 10'da gittiği için komşudan da şikayet almış.Ofiste pıtır pıtır çalışırken  bir anda doğal taşlar için renkli derz alınması gerekmiş Weber'in genel müdürlüğündeki temsilcilerle kanka moduna geçilmiş. Ustalara bu işin püf noktalarını anlatan broşürler bile edinilmiş. Derzleri eve hangi arada ve nasıl teslim edeceğini hala kara kara düşünürmüş müş müş...
  • İş çıldırmış durumda. Durdular durdular bayram tatilini beklediler ve saldırıya geçtiler sevgili gavurcanlarımız. Kesin!! Kaç hafta önce onaya gönderdiğimiz işlerin revizeleri dün itibariyle yağmaya başladı. Şenlikli bir hayat var ofiste. Acil yayına girmesi gereken kampanya filmleri mi istersin? Yoksa bayramdan önce tasarımının bitmiş olması gereken poster, broşür, stand mı?? Seç-beğen-al. Bende hepsi var :)) Dün herkes U2 dinlerken ben revize dinliyordum misal...
  • Anladım ki bizim bayramlarımızın gavurcan arkadaşlar üstünde bir etkisi yok. Onlar için varsa yoksa Noel, Paskalya falan.. Uleynn sizin dininiz din de bizim ki patlıcan mı??!! HAYIR!! Benim daha çok tatil kısmı ilgimi çekiyor gerçi :)
  • Bu sene deniz suyunu sadece burun yolundan o da deniz değil okyanus suyu olarak deneyimledim. Ohhh sefam olsun siz denize girin ben okyanus suyuyla hem de yerimden bile kıpırdamadan yıkanabiliyorum. Yalan be yalan!! Çatlıyorum olduğum yerde... Tatile ihtiyacım var aslında ama ilk hedef babayı bomba gibi yapmak!!! Hadi babacığım hadiiii
  • İşler yetişseydi bu akşam koşa koşa dizinin dibine gidecektim babacığın ama gavurcanlarım sağolsun. Allah eksik etmesin başımızdan. Bir de bol para verseler bak daha ne dualar öğrenirim onlar için. Hemi de Arapça... Yok yok paraya değer vermem ben :)
İşte böyle... Yok mu yardım etmek isteyen? Hepiniz mi tatile gidiyorsunuz yoksa???

17 yorum:

Kırmızı Adam dedi ki...

Sevgili burçdaşım... Aptal Koç burcu; sabırsızım, inatçım, huysuzum, kendini beğenmişim...

Babanın durumuna dair, yapabileceğim(iz) ne var? Onu söyle şimdi sen...

Bırak şimdi işi-gücü... Bir telefonla bile her yere yetişirim Türkiye'de... Dualarım tabii ki seninle, her türlü... Haber et bana.

Sevgimle,
KIRMIZI ADAM

NzN dedi ki...

aaaa ayol neden aptal oldu burcumuz. oohhh en afillisinden koçum ben :) ama çok pis inat bir o kadar da sabırsız bi insandım a ki babamın hastalık olayına kadar. sabrın ne olduğunu öğrettiler sağolsunlar!!
hmm kendimi beğenir miyim?? bilemem!
babam için en güzeli rakı içmek olur. için. şerefine kadeh kaldırın. kesinn ama kesin o güzel duygular bulur onu. hem ben de söylerim. nasıl da hoşuna gider ilgilenilmek sormaa...
biz yoğun bakımda beklerken resmen şerefine rakı içtik 3 kardeş. dua edeni boldu ee bizde de dua bilen yoktu...
benim yerime acil işleri yaparsan ne şenlikli olur mesela :)

öperimmm

sine'mden dedi ki...

babacınn iyiyiye gidiyormuş yaa pek bir güzel haber bu,söz şerefine kadehimi kaldırıcam kendisinin,saygılar :)
iş,güçten bahsetme noluurr :(
tatil burnumda tütüyor,hadi onu geçtim, ayağımı uzatayım, hiç bişi düşünmeyeyim bu da yeter bu ara :)

NzN dedi ki...

sine'mden,
canım benim... çok teşekkür ederimmm.
kaldırın kadehleri, coşturun ruhları...
iş-güç: bak adı üstünde iş denen şey güç bi şey! tatile az kaldı, sabır canım sabır... uzatacağız ayakları hiç bi şey düşünmeden inş en yakın zamanda

aysema dedi ki...

Babanın iyi oluşuna çok sevindim. Giderek daha iyi olacak. İşler de sırasını beklesin, boş ver. Bazen evde tatil geçirmek çok daha dinlendirici. Sevgilerimle bayramınız kutluyorum.

NzN dedi ki...

babam gitgide daha da iyi oluyor ve olacak...
ben de işler sırasını beklesin diyerek gidiyorum zaten yanına:)

en tatlısından, nefis bir bayram diliyorum...
sevgiyle!!

Kırmızı Adam dedi ki...

Peki, şimdilik şerefine...
Daha iyi haberlerini bekleriz burada.

La Loba dedi ki...

Sen anlatırken ben yoruldum. Tatile gitmiyorum bacım. Varsa ihtiyaç geleyim hemen.

NzN dedi ki...

kırmızı, beklemede kalmaya devam her an imdaaattt ara birilerini diyebilirim ziya büyük laf ettin :)
la loba,
valla ben de yoruldum :))
git anacım giit benim için de tatil yap. tatil yapanlara ayrı bir imrenirken özel de bir sempati besliyorum bu sene ama benden de her bi yerlere selam etmek koşulu ile:)

A-H dedi ki...

NzN cok sevindim babanin daha iyi olduguna :)
Bak goruyormusun hersey yavas yavas yoluna giriyor ;) umarim ev islerinizi de yoluna koyup guzelce yerlesip bir oh dersiniz en kisa zamanda :)

Tatil mi...hmmm...atla gel buralara desem, hani bir degisiklik olur ;)
sevgiyle kal, iyi bayramlar simdiden erken erken

NzN dedi ki...

A-H'cim, canımcım,
bugün de çiş haberleri şahane. aştık galiba artık bunu da. şimdi güle oynay, koşa koşa yanına gidicem babişin. accık şımartıp, keyif yapmayı planlıyorum..
şu ev olayını da hakkatten bir halletsek. ne bela, ne zor bir işmiş bu! resmen uzmanlık gerektiriyor. bilmedin mi yandın. bilmiyorum hiç giriştin mi bu usta-pasta işlerine ama zor zanaat...
kasım bayramında valla asya taraflarına kaçma planları içindeyiz ama henüz plan net değil. diğer bir yandan da brezilya ve arjantin seçenekleri var,i bakalımm...
belki tık tık çalıveririz kapını bir anda!:)
kocaman sevgilerimle canımm

A-H dedi ki...

NzN bilmezmiyim :))) bilirsin bende sanssizlik hikayesi bol.
Ailemin simdiki oturdugu eve tasindigimizda ilk birkac ay kapisiz (ic kapilar) yasadik evde sirf ustalarin sarsakligi yuzunden :)
Banyo yaparken carsaf geriyorduk kapiya inanilir gibi degil :D
bak ben bunu da yazayim bir gun yahu :)

absolut dedi ki...

babandaki olumlu gelişmeler için senin adına çok sevindim:) umarım herşey en kısa zamanda daha ıyıye gıder.
valla koşturmalarını okurken benım burda basım döndü:) ama güzel şeyler için koşturuyorsun en azından.

NzN dedi ki...

A-H,
sendeki muhteşem "şansı" duymayan kalmadı valla :) bana da mı dokundun ne ? !
biz de bu gidişle evsiz oturacaz bırak kapıyı ....
şimdi yanlarından geliyorum ustaların ve sakinleşmeye çalışıyorum hala...
absolut,
babam daha da iyi olacak inşallah, çok çok teşekkür ederim...
güzel koşturmacalar anacım ama insanın da enerjisi, vakti, bedeni bi yere kadar di mi ama ?

zey0zey dedi ki...

sevindim babanın iyiye gitmesine.allah başka hastalıklar vermesin.sağlık huzur..inşallah

pepper furnival dedi ki...

şekerimm çok sevindim babandaki gelişmelere. hep iyi olsunlar, başımızın tacı olsunlar.
yardıma ihtiyacın olursa tıklat. çok pis karar verdiririm, şipşak! =))

NzN dedi ki...

sağol şekerim ama kendi kendime mi nazar değdirdim nedir yine hastanedeyiz... sondadan kurtulduk derken bu sefer de sondadan kaynaklı enfeksiyon durumu var. bayramın ilk günü hastaneye gittik ve hala hastanedeyiz... 5 gün sonra falan artık sıfırlamış olarak taburcu olacağız inşallah...